2-sinf Ona tili va o'qish savodxonligi dars ishlanma. Bakteriya va mikroblar

2-sinf Ona tili va o'qish savodxonligi dars ishlanma. Bakteriya va mikroblar

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
2-sinf Ona tili va o'qish savodxonligi dars ishlanma. Bakteriya va mikroblar - rasmi

Material tavsifi

viloyati tumani Xalq ta'limi bo'limi tasarrufidagi -umumiy o'rta ta'lim maktabi Boshlang'ich sinf o'qituvchisi ning 2-sinflar uchun Ona tili va o'qish savodxonligi Fanidan Bakteriya va mikroblar mavzusida dars ishlanma Sana: Mavzu: Bakteriya va mikroblar Maqsadlar: Ta'limiy: O'quvchilarni o'tilgan mavzu bilimlarini mustahkamlash va yangi mavzu bo'yicha yangi bilimlar berish ona tilidagi qoidalar va to'g'ri yozish ko'nikmalarini shakllantirish va ularning nutq ravonligi haqida ma'lumotlar berish b) tarbiyaviy: o'quvchilarda berilgan rasmlar hamda savollar ustida ishlash orqali vatanga muhabbat hissini uyg'otish; d) rivojlantiruvchi: o'quvchilarning og'zaki nutq ko'nikmalarini rivojlantirish, mavzu doirasida lug'at boyligi hamda yozma savodxonligini oshirish. Milliy o'quv dasturidagi malaka talablari bilan mosligi: Og'zaki nutq : atrofdagilar bilan muloqotga kirisha olish, muloqot odobiga rioya qila oladi; rasmlar, odamlar, narsalar va voqealarni og'zaki tasvirlay oladi; o'quv dasturida berilgan mavzular yuzasidan fikr bildira oladi; Yozma nutq :bo'g'in ko'chirish, bosh harflar imlosigа rioya qiladi Tinglab tushunish: tinglangan monologik nutq va suhbatdan so'zlovchining nutq ohangini belgilay oladi ; berilgan savolni tushunadi va mantiqli javob bera oladi jonli nutq, audiomatn shaklidagi matnlarning xulosasi va g'oyasini ayta oladi Lingvistik kompetensiya: bo'g'in ko'chirish va bosh harflar imlosiga rioya qiladi; so'zlarga so'roq berish orqali ularni turkumlarga ajratadi va nutqda to'g'ri qo'llay oladi Darsning metodi: og'zaki (suhbat, savol-javob) Darsning vositalari: o'quv dasturi, dars rejasi, darslik, mashq daftari, O'qituvchi kitobi, xattaxta, texnik jihozlar. Shakl: jamoa,guruhda ishlash,hamma o'zi uchun. Nazorat: O'quvchilarning darsda faolligi kuzatilib,hisobga olib boriladi. Baholash: O'quvchilar bilimi reyting mezonlari asosida baholanib,dars oxirida e'lon qilinadi. Darsning borishi: I.Tashkiliy qism:Salomlashish, yo'qlamaqilish, o'quvchilarni darsga tayyorgarliklarini tekshirish. II. O'tgan mavzuni mustahkamlash. II.Yangi mavzu bayoni: Nega qo'llarimizni ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 9.22 MB
Ko'rishlar soni 366 marta
Ko'chirishlar soni 145 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:26 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 9.22 MB
Ko'rishlar soni 366 marta
Ko'chirishlar soni 145 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga