5-sinf Ona tili fanidan dars ishlanma. Qo'sh undoshlar talaffuzi va imlosi

5-sinf Ona tili fanidan dars ishlanma. Qo'sh undoshlar talaffuzi va imlosi

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
5-sinf Ona tili fanidan dars ishlanma. Qo'sh undoshlar talaffuzi va imlosi - rasmi

Material tavsifi

O'zbekiston Respublikasi xalq ta'limi Vazirligi G'uzor tuman xalq ta'limi bo'limiga qarashli 47 -sonli umumiy o'rta ta'lim maktabining Ona tili va adabiyoti fani o'qituvchisi TURDIYEVA BARNOning Mavzu: Qo'sh undoshlar talaffuzi va imlosi Dars mavzusi: Qo'sh undoshlar talaffuzi va imlosi Darsning maqsadlari: Darsning ta'limiy maqsadi: O'quvchilarga Qosh undoshlar talaffuzi va imlosi mavzusiga oid nazariy bilim berish; o'quvchilarning mustaqil fikrlash ko'nikmalarini rivojlantirish; o'quvchilarni savodxonligi va fikrlash qobiliyatlarini rivojlantirish; adabiyot fani bilan darsni bog'lab, o'quvchilarning og'zaki nutqini rivojlantirish. Darsning tarbiyaviy maqsadi: O'quvchilarning ijtimoiy va ma'naviy tafakkurini rivojlantirish; o'zuvchilar o'rtasida do'stona munosabatlarni qaror toptirish. Darsning rivojlantiruvchi maqsadi: o'quvchilarni mustaqil ishlash malakasini oshirish, yozma savodxonligini o'stirish va ijodiy fikrlashga o'rgatish. Darsning uslubi: Guruhlarda ishlash, bahs-munozara, yangi pedagogik texnologiya asosida (aqliy hujum. Klaster usul). Darsning jihozi: 5-sinf darsligi, didaktik tarqatmalar, test, magnitafon, kompyuter, oq qog'oz va flamaster. Darsning rejasi: Darsni tashkil etish. Noma o'yini. Test bilan ishlash. Yangi mavzuni o'zlashtirish. Kim zukko va topqir o'yini. Mustahkamlash. Aqliy hujum. Guruhlar taqdimoti. Uyga vazifa. Qo'ng'iroqlar jaranglaydi Sinfga kirar muallim, Bir soiatlik buyuk asar Assalomu-alaykum Darsning borishi: O'qituvchi o'quvchilar bilan salomlashgach, ularga murojaat qiladi: O'quvchilar: Qo'ng'iroqlar jaranglaydi Sinfga kirar muallim, Bir soiatlik buyuk asar Assalomu-alaykum O'qituvchi: O'quvchilar, daftaringizga yuragingizdan chuqur joy olgan, o'zingiz yoqtirgan so'zni yozing. O'quvchilar daftarga bittadan so'z yozishgach, o'qituvchi ularni o'rtaga taklif qiladi. 1-o'quvchi: - Mehr 2-o'quvchi: - Vatan O'quvchilar shu so'zlarga ta'rif beradilar. 1-o'quvchi: - «Mehr» - ko'zda. 2-o'quvchi: Vatan ostonadan boshlanadi. O'qituvchi yozuv taxtasiga o'quvchilar tanlagan so'zni yozib qo'yadi. O'quvchilar ikki guruhga bo'linadi: 1-stolga - «Mehr» 2-stolga -Vatan haqida so'z o'ylab uni ta'riflagan o'quvhchilar joylashadilar, ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 130.04 KB
Ko'rishlar soni 247 marta
Ko'chirishlar soni 77 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:37 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 130.04 KB
Ko'rishlar soni 247 marta
Ko'chirishlar soni 77 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga