2-sinf Ona tili dars ishlanma. Qanday qanaqa so'roqlariga javob bo'lgan so'zlar

2-sinf Ona tili dars ishlanma. Qanday qanaqa so'roqlariga javob bo'lgan so'zlar

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
2-sinf Ona tili dars ishlanma. Qanday qanaqa so'roqlariga javob bo'lgan so'zlar - rasmi

Material tavsifi

2-sinf: Qanday ? , qanaqa?so'roqlariga javob bo'lgan so'zlar Buxoro viloyati Kogon tuman 1-IDUM boshlang'ich sinf o'qituvchisi Asrorova Dilafruz Ibodulloyevnaning 2-sinf ona tili fanidan yozgan dars ishlanmasi Annotatsiya Vatanimizning kelajagi,xalqimizning ertangi kuni,mamlakatimizning jahon hamjamiyatidagi,obro'-e'tibori,avvalambor,farzandlarimizning unib -o'sib, ulg'ayib, qanday inson bo'lib hayotga kirib borishiga bog'liqdir O'zbekiston Respublikasi Birinchi Prezidenti I.A.Karimov Yosh avlodni barkamol inson etib tarbiyalash jamiyatimiz oldida turgan dolzarb masalalardan va vazifalardan biridir. Bunday mas'uliyatli vazifani bajarish hozirgi zamon o'qituvchisi,ayniqsa,boshlang'ich sinf o'qituvchilaridan o'z kasbiy mahoratlarini oshirib borish, ilg'or pedtexnologiyalar mohiyatini anglash va ulardan o'z darsida unumli foydalanishni taqozo etadi. Yangi pedagogik texnologiyalar bilan o'tkazilgan darslar o'quvchini mustaqil fikrlashga, nutqi rivojlanishiga, o'zaro bir-biri bilan muloqatga va hatto o'zi xulosa chiqarishga o'rgatadi. Dars ishlanmada keltirilgan interfaol dars usullar ona tili darslarini yanada qiziqarli o'kazishga va barcha o'quvchilarni dars davomida faol qatnashishiga undaydi. Bu usullar bilan dars olib borgan o'qituvchi sinflarda yuqori sifat ko'rsatgichiga erishadi va o'quvchilarning yozma nutqlarini, mustaqil fikrlash qobiliyatini rivojlantiradi Shunday ekan, biz o'quvchilarning fikrlash qobiliyati va fanning rivojlanishini ta'minlashimiz kerak. Bugungi kun o'qituvchisi o'z ustida tinimsiz ishlaydigan,har tomonlama keng fikrlaydigan, ilg'or pedagogik va axborot texnologiyalarni samarali qo'llay oladigan ijodkor shaxsga yoshlarning yuragiga chuqur kirib boradigan yuksak fazilatlar egasiga aylanishini hayotning o'zi talab etmoqda . Darsning texnalogik xaritasi. O'quv jarayonini amalga oshirish texnologiyasi. Dars jarayoniva texnologiyasi Darsning borishi: tashkiliy qism.Navbatchi raporti tinglanadi. Oltin qoidalar: 1. O'ng qo'l qoidasi 2.O'zaro hurmat 3.Vaqtdan unumli foydalanish 4.Faollik Davomat aniqlanadi.Yelpig'ich texnologiyasi orqali har uchala guruhga topshiriq beriladi: 1-guruh :Qish faslidagi muhim sanalarni yozadi. 2-guruh: Qish faslidagi ob havoni yozadilar 3-guruh:Qish faslida tug'ilgan buyuk bobokalonlarimizni yozadilar. ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 565.17 KB
Ko'rishlar soni 542 marta
Ko'chirishlar soni 126 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:25 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 565.17 KB
Ko'rishlar soni 542 marta
Ko'chirishlar soni 126 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga