4-sinf Matematika 'Ko'paytirishning guruhlash qonuni' dars ishlanma

4-sinf Matematika 'Ko'paytirishning guruhlash qonuni' dars ishlanma

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
4-sinf Matematika 'Ko'paytirishning guruhlash qonuni' dars ishlanma - rasmi

Material tavsifi

O'zbekiston Respublikasi xalq ta'limi vazirligi Qashqadaryo viloyati G'uzor tumani Xalq ta'limi bo'limiga qarashli 47-sonli umumiy o'rta ta'lim maktabi Boshlang'ich sinf o'qituvchisi ERGASHEVA MARG'UBANING 4- sinf matematika darslari uchun Bir soatlik DARS ISHLANMASI MAVZU: Ko'paytirishning guruhlash qonuni. 524-527-misol va masalalar. Ta'limiy maqsad: O'quvchilarning og'zaki va yozma hisoblash malakasini oshirish. Tarbiyaviy maqsad: O'quvchilarga misol va masalalarni hayotga moslashtirib, hayotimie4zdan misollar keltirish orqali tarbiyaviy ta'sir ko'rsatish. Rivojlantiruvchi maqsad: O'quvchilarning dunyoqarashini kengaytirish va matematik bilimlarini rivojlantirish. Dars turi: aralash, noan'anaviy. Jihozi: Darslik, harakatli ko'rgazma qurollari, tartib raqamlar, figuralar, matematik o'yinlar, sehrli bog'dagi daraxtlar, tarqatmalar, testlar. Texnik vositalar: Televizor, DVD, proyektor, ekran, Bizning shiorimiz: Har sohada a'lo natijalarga erishish Darsning borishi: O'qituvchi: Bir haftada yetti kun, Yetti kunu yetti tun. To'g'ri ayting bolalar, Ayting bu kun - qaysi kun? Navbatchi hisoboti tinglanadi. O'quvchilarni va sinf xonasini darsga tayyorgarlik holati nazorat qilinadi. O'qituvchi: Qani bolalarjonlarim, Mehri qaynoq buloqlarim. Bugun hamma sog'lommi? Darsga hamma tayyormi? O'quvchilar: Ustoz bizlar sog'lommiz, Darsga to'liq tayyormiz. Dars o'quvchilar diqqatini jalb qilish maqsadida she'r bilan boshlanadi. Matematika fani, Sevmas taxmin timsolni. To'rt amalni o'rgansang, Jon yechasan amalni. Matematika fanlar ichida shah, Uning sirlaridan bo'lingiz ogoh. O'quvchilar matematika fani ekanligini aytadilar. Matematika kitobimizning muallifi Kim? - N.U.Bekboyeva, E.Yangabayeva. Matematika faniga qo'yilgan talablar ? - 00 00 ichida sonlarni o'qib yoza olish. 2. 100 ichida katta sonlar bilan esa yuz ichida amallar bajarishga keltiriladigan hollarda to'g'ri va tez og'zaki hisoblay olish. 3. Ko'p xonali sonlarni yozma qo'shish va ayrish. 4. Ko'p xonali sonlarni bir xonali va ikki xonali sonlarga yozma ko'paytirish va bo'lishni hamda ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati docx
Fayl hajmi 868.27 KB
Ko'rishlar soni 424 marta
Ko'chirishlar soni 43 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:32 O'zgarish: docx fayl yangilangan
Joylangan
Fayl formati docx
Fayl hajmi 868.27 KB
Ko'rishlar soni 424 marta
Ko'chirishlar soni 43 marta
O'zgartirish kiritilgan: O'zgarish: docx fayl yangilangan
Tepaga