2-sinf Tarbiya. Mening sodiq yordamchilarim

2-sinf Tarbiya. Mening sodiq yordamchilarim

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
2-sinf Tarbiya. Mening sodiq yordamchilarim - rasmi

Material tavsifi

tumani -umumiy o'rta ta'lim maktabi boshlang'ich sinf o'qituvchisi ning Tabiiy fandan Mening sodiq yordamchilarim mavzusidagi dars ishlanmasi Sana: Mavzu: Mening sodiq yordamchilarim Maqsad Ta'limiy: O'quvchilarning Mening sodiq yordamchilarim haqidagi tasavvurini boyitish. O'quvchilarni sodiq yordamchilar bilan tanishtirish. Tarbiyaviy: Bizdagi a'zolarga mehr-muhabbatini oshirish. Rivojlantiruvchi: O'quvchilarni so'z boyligini o'stirish. Uning og'zaki nutqini o'stirish. Ilmiy xabardorlik kompetensiyasi: nazariy bilimlar asosida turli yordamchilar burun ko'z quloq til quloq haqida tushuncha berish. kundalik hayotda kuzatadigan tabiiy hodisa va jarayonlarni tabiiy fanlarga oid atamalar, tushunchalar hamda umumiy qonuniyatlarni olgan bilim, ko'nikma va malakalariga tayanib tushuntiradi, amalda qo'llaydi; Amaliy kompetensiya: tabiiy fanlardan egallagan bilim, ko'nikma va malakalaridan shaxsiy, kasbiy va ijtimoiy faoliyatlarida vujudga keladigan muammolarni hal etishda qo'llay oladi;tabiiy fanlarga oid tadqiqotlarni amalga oshirish usullaridan foydalanadi; hodisalarni kuzatadi, taqdimotlar, tajribalar o'tkazadi va zaruriy kattaliklarni asboblar (sekundomer, tarozi, o'lchov tasmasi, termometr va h.k) yordamida o'lchaydi, hisoblash ishlarini bajaradi; turli jihozlarni ishlatishda xavfsizlik qoidalariga rioya qiladi va oqilona foydalanadi; Turmush sharoiti va yashash hududining tabiiy rivojlanishiga amaliy ko'nikmalarini safarbar etadi; Dars turi:yangi bilim beruvchi Dars jihozi: ko'rgazma,mehnat qurollari,slaydlar Dars tipi: aralash,savol-javob Darsning borishi. I.tashkiliy qism. 1.O'quvchilar bilan 2.Salomlashish . 3.Davomatni aniqlash . II .O'tgan mavzuni mustahkamlash: O'tgan mavzu yuzasidan savol javob orqali guruhlar bilan ishlab mavzu haqidagi fikrlar va umumiy hulosalar mustahkamlanadi. O'quvchilarni qiziqtirgan mavzuga doir qo'shimcha savollarga javob beriladi. Tushunchalar tahlili metodi orqali o'quvchilar o'tgan mavzuni mustahkamlashadi Bu yerda o'quvchilar kun tun almashinuvi mavzusiga oid tushunchalarni yozishadi va ularning ma'nolarini yozib to'ldirishadi. Bu metoddan musobaqa ko'rinishida ham o'tkazilsa bo'ladi o'quvchilar ikki guruhga bo'linishadi va birinchi guruh yil ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 1.74 MB
Ko'rishlar soni 92 marta
Ko'chirishlar soni 41 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:27 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 1.74 MB
Ko'rishlar soni 92 marta
Ko'chirishlar soni 41 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga