3-sinf Tabiiy fan O'simliklar va hayvonlarning mavsumga bog'liqligi

3-sinf Tabiiy fan O'simliklar va hayvonlarning mavsumga bog'liqligi

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
3-sinf Tabiiy fan O'simliklar va hayvonlarning mavsumga bog'liqligi - rasmi

Material tavsifi

viloyati tumani -umumiy o'rta ta'lim maktabi boshlang'ich sinf o'qituvchisi ning 3-sinflar uchun Tabiiy fanidan O'simliklar va hayvonlarning mavsumga bog'liqligi mavzusida dars ishlanmasi Mavzu: O'simliklar va hayvonlarning mavsumga bog'liqligi Maqsad Ta'limiy: O'quvchilarni o'simliklar va hayvonlarning mavsumlarga bog'liqligini tushuntirish. Tarbiyaviy: O'simliklarning mavsumga qarab qanday o'zgarishlar qilishini, hayvonlarning esa mavsumda qanday o'zgarishlar qilishini o'rgatish Rivojlantiruvchi: O'quvchilarni tabiatdagi o'zgarishlar va ularning hayotga ta'siri haqida fikr yuritishga undash. Ilmiy xabardorlik kompetensiyasi: nazariy bilimlar asosida turli tabiiy obyektlar, hodisa va jarayonlarning o'ziga xos xususiyatlarini biladi, tasavvur qiladi va mohiyatini tushunadi; kundalik hayotda kuzatadigan tabiiy hodisa va jarayonlarni tabiiy fanlarga oid atamalar, tushunchalar hamda umumiy qonuniyatlarni olgan bilim, ko'nikma va malakalariga tayanib tushuntiradi, amalda qo'llaydi; Amaliy kompetensiya: tabiiy fanlardan egallagan bilim, ko'nikma va malakalaridan shaxsiy, kasbiy va ijtimoiy faoliyatlarida vujudga keladigan muammolarni hal etishda qo'llay oladi;tabiiy fanlarga oid tadqiqotlarni amalga oshirish usullaridan foydalanadi; hodisalarni kuzatadi, taqdimotlar, tajribalar o'tkazadi va zaruriy kattaliklarni asboblar (sekundomer, tarozi, o'lchov tasmasi, termometr va h.k) yordamida o'lchaydi, hisoblash ishlarini bajaradi; turli jihozlarni ishlatishda xavfsizlik qoidalariga rioya qiladi va oqilona foydalanadi; Turmush sharoiti va yashash hududining tabiiy rivojlanishiga amaliy ko'nikmalarini safarbar etadi; Dars turi:yangi bilim beruvchi Dars jihozi: ko'rgazma,mehnat qurollari,slaydlar Dars tipi: aralash,savol-javob Darsning borishi. I.tashkiliy qism. 1.O'quvchilar bilan 2.Salomlashish . 3.Davomatni aniqlash II .O'tgan mavzuni mustahkamlash: O'tgan mavzu yuzasidan savol javob orqali guruhlar bilan ishlab mavzu haqidagi fikrlar va umumiy hulosalar mustahkamlanadi. O'quvchilarni qiziqtirgan mavzuga doir qo'shimcha savollarga javob beriladi. II. Yangi mavzu bayoni. 1. Kirish (Darsning boshlanishi) O'quvchilarni salomlashish, darsga tayyorlash va darsning maqsadini tushuntirish. Savol berish: Sizningcha, tabiatda yoz, ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati docx
Fayl hajmi 2.18 MB
Ko'rishlar soni 5 marta
Ko'chirishlar soni 2 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:31 O'zgarish: docx fayl yangilangan
Joylangan
Fayl formati docx
Fayl hajmi 2.18 MB
Ko'rishlar soni 5 marta
Ko'chirishlar soni 2 marta
O'zgartirish kiritilgan: O'zgarish: docx fayl yangilangan
Tepaga