O'qish darslarida badiiy asarlarni o'rganish metodikasi ochiq dars ishlanmasi

O'qish darslarida badiiy asarlarni o'rganish metodikasi ochiq dars ishlanmasi

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
O'qish darslarida badiiy asarlarni o'rganish metodikasi ochiq dars ishlanmasi - rasmi

Material tavsifi

BEKOBOD TUMANI 13-UMUM TA'LIM MAKTABINING boshlang'ich sinf O'QITUVCHISI USMONOVA MARG'UBANING boshlang'ich sinflarda O'QISH DARSLARIDA badiiy asarlarni o'rganish METODIKASI. mavzusidagi DARS ISHLANMASI UCHUN taqdimoti …… bolaning dunyoqarasi, dedi, salohiyati shakllanadigan boshlang'ich sinflarga eng yetuk, eng tajribali murabbiylar biriktirib qo'yilishini oddiy mantiqning o'zi talab etadi. O'zbekiston Respublikasining birinchi Prezidenti I.Karimov Mavzu: Boshlang'ich sinflarda O'qish darslarida badiiy asarlarni o'rganish metodikasi 1. Boshlang'ich sinf O'qish darslarining maqsad va vazifalari. 2. O'qish darslarida badiiy asarlarni o'rganishning ahamiyati. 3. O'qish darslarida badiiy asarlarni tahlil qilish metodikasi. Reja: Darsning maqsadi: Badiiy asar ustida ishlash va uning asosiy bosqichlarini belgilashda o'qituvchi badiiy asarning san'at asari sifatiga o'ziga xos xususiyatlari va o'quvchilarning tayyorgarlik darajasi nazarda tutadi. Badiiy asarda barcha qisimlar o'zaro bog'liq bo'ladi syujet rivoji asosida asar qahramonlarining yangi yangi qiralari ochila boradi. Bu xususiyatlar asar ustida ishlashda uni yaxlit o'qish va idrok etishni talab etadi. O'quvchilarning badiiy asar ustida ishlashga o'rgatish ularda adabiy estetik tahlil malakasini shakillantirish va o'stirish orqali ta'lim tarbiya berishni nazarda tutadi. Asar matnini tahlil qilish muallif fikrini, hisiyoti va xulosalarni tushunishga yordam beradi, asarda ifoda etilgan voqiyalarga munosabat uyg'otadi. Asar tahlili o'qituvchidan o'quvchilar faoliyatini ma'lum maqsadga yo'naltirishni taqozo qiladi. Maktabda badiiy asarni tahlil qilishdan asosiy maqsad asarda ifodalangan hayotiy voqiani yoritish orqali o'quvchilarni badiiy adabiyaot olamiga olib kirish tasvirlanayotgan voqialarga nisbatan mualifning munosabati va niyatlarini payqab olishga imkoniyat yaratishdan iboratdir. O'quvchilarning yozuvchi oldinga surgan g'oya muamolarni to'liq tushunishlariga erishmay turib adabiyotning yoshlarni tarbiyalashdagi vazifasini amalga oshirib bo'lmaydi. O'qituvchi badiiy asar ustida ishlashda quydagi masalalarni hal qilishi lozim. Asar ustida ishlashning maqsad va mazmunini aniqlab ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 1.55 MB
Ko'rishlar soni 333 marta
Ko'chirishlar soni 31 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:41 Arxiv ichida: pptx
Joylangan
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 1.55 MB
Ko'rishlar soni 333 marta
Ko'chirishlar soni 31 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: pptx
Tepaga