Daraxtlarni kuzgi ko'rinishi mavzusida hajmdor applikatsiya tayyorlash
Sana: Mavzu: Daraxtlarni kuzgi ko'rinishi mavzusida hajmdor applekatsiya tayyorlash Maqsad: Ta'limiy:O'quvchilarga mehnat ta'limi fani haqida ma'lumot berish. Tarbiyaviy: O'quvchilarni mehnatsevarlik ruhida tarbiyalash,ish qurollaridan foydalanishda ehtiyotkorona munosabatni tarbiyalash Rivojlantiruvchi: O'quvchilarning ijodiy tafakkur, tasavvur va fantaziyalarini rivojlantirish. Estetik madaniyat va ijodkorlik kompetensiyasi Ish turlarini solishtiradi va loyihalaydi; Shakl va ranglar uyg'unligini to'g'ri ifodalaydi; Amaliy mashg'ulot jarayonida mavjud muammoning muqobil yechimini topadi O'z-o'zini rivojlantirish va asrash kompetensiyasi Qog'ozni qirqish usullarini to'g'ri bajaradi Asbob-uskuna va moslamalardan to'g'ri foydalanadi Mehnat gigiyenasiga rioya qiladi Amaliy faoliyatni rivojlantirish kompetensiyasi Turli materiallardan (barg, qush, hayvon, parranda) shakllar yasaydi Tabiiy urug'larda (nAQSH, parrandalar, qo'ziqorin) shakllar yasaydi Kasb turlarini biladi Qog'ozni buklash texnikasi asosida mashina, kema, samolyot yasaydi Sodda ko'rinishdagi tabriknomalar tayyorlaydi. Mustaqil oddiy shakllarni yasaydi Dars turi:yangi bilim beruvchi Dars jihozi: ko'rgazma,mehnat qurollari,slaydlar Dars tipi: aralash,savol-javob Darsning borishi. I.tashkiliy qism. 1.O'quvchilar bilan 2.Salomlashish . 3.Davomatni aniqlash . II .O'tgan mavzuni mustahkamlash: O'tilgan mavzu yuzasidan savol javob qilinadi ularning amaliy ishlari baholanadi va amaliy ishlarni bajarishdagi kamchiliklar haqida ko'rsatma beriladi. II. Yangi mavzu bayoni. Mevali daraxtlar ekilgan maydon ''gbog'g'' deb ataladi. Mevasiz daraxtlar o'sadigan maydon esa o'rmon hisoblanadi. Tabiat manzarasini applikatsiya usulida mustaqil yasang. IV .Yangi mavzuni mustahkamlash .O'tilgan mavzu yuzasidan o'quvchilarni savollariga javob beriladi va ularga amaliy ishlar bo'yicha ko'rsatmalar beriladi. V. O'quvchilarni rag'batlantirish darsni yakunlash:Dars yakunida , darsda faol qatnashgan o'quvchilarni rag'batlantirish , darsni yakunlash . VI . Uyga vazifa : O'quvchilar darsdagi vazifalarni uyida davom etirib kelishadi O'IBDO': ...