2-sinf Tasviriy san'at Barglardan yo'lsimon naqsh chizish dars ishlanma

2-sinf Tasviriy san'at Barglardan yo'lsimon naqsh chizish dars ishlanma

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
2-sinf Tasviriy san'at Barglardan yo'lsimon naqsh chizish dars ishlanma - rasmi

Material tavsifi

Sana: Mavzu: Barglardan yo'lsimon nAQSH chizish Maqsad: Ta'limiy maqsad: O'quvchilarni tasviriy san'at turlari bilan tanishtirish. Tevarak-atrofdagi borliq va hodisalarni, ulardagi go'zallikni ko'ra bilish va idrok etishga, narsa va hodisalarning tuzilishi, shakli, rangi, o'lchovlarini farqlay olishga o'rgatish; Tarbiyaviy maqsad: Narsa va buyumlarni, atrofni go'zalligi haqidagi tushunchalarni shakllantirish. Rivojlantiruvchi maqsad: o'quvchilar e'tiborini tasviriy san'at turlari orqali tabiatning o'ziga xos go'zalligiga, ranglarning turli - tumanligiga qaratishi va ularda estetik idrokini tarbiyalash, his eta olishni o'rgatish. O'quv jarayoniga oid kompetetsiyalar: TK2- turli manbalardan axborotlarni eshitish, ko'rish va tushunish. FK1-sodda tasvir va haykallarni naturaning xarakterli jihatlari asosida ishlay oladi;TK3- tasviriy san'at faniga oid bilimlarini boyitish, tirishqoqlikni, qo'l harakat motorikasini rivojlantirish. Dars turi:yangi bilim beruvchi Dars jihozi: ko'rgazma,mehnat qurollari,slaydlar Dars tipi: aralash,savol-javob Darsning borishi. I.tashkiliy qism. 1.O'quvchilar bilan 2.Salomlashish . 3.Davomatni aniqlash . II .O'quvchilar bilan kirish suhbati .o'quvchilar bilan yozgi ta'til haqida va mustaqillik haqida suhbat o'tkaziladi. II. Yangi mavzu bayoni. Naqqoshlik - amaliy san'atning qadimiy turi. U o'zbek xalq amaliy bezak san'atining eng jozibali va nafis turlaridan biri. NAQSH guI, bezak degan ma'noni anglatadi: u amaliy san'at asarlariga chiroy bag'ishlaydi. Yo'lsimon nAQSH turli elementlar, yordamchi chiziqlar asosida yo'l ichida joylashishi bilan ajralib turadi. NAQSH chizishda ritm element va ranglarning takrorlanishini bildiradi. Yo'lsimon nAQSH tasvirini mashq daftariga ketma-ketlik asosida chizing. IV .Yangi mavzuni mustahkamlash .O'tilgan mavzu yuzasidan o'quvchilarni savollariga javob beriladi va ularga amaliy ishlar bo'yicha ko'rsatmalar beriladi. Yo'lsimon nAQSH tasvirini kuzating va tahlil qiling. Yo'lsimon nAQSH qanday chiziladi? Yo'lsimon nAQSH qanday elementlardan tuzilgan? V. O'quvchilarni rag'batlantirish darsni yakunlash:Dars yakunida , darsda faol qatnashgan ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati docx
Fayl hajmi 200.54 KB
Ko'rishlar soni 608 marta
Ko'chirishlar soni 37 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:27 O'zgarish: docx fayl yangilangan
Joylangan
Fayl formati docx
Fayl hajmi 200.54 KB
Ko'rishlar soni 608 marta
Ko'chirishlar soni 37 marta
O'zgartirish kiritilgan: O'zgarish: docx fayl yangilangan
Tepaga