1-sinf Matematika Narsalaming o'zaro joylashuvi (ustida, ostida, ichida, orasida)

1-sinf Matematika Narsalaming o'zaro joylashuvi (ustida, ostida, ichida, orasida)

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
1-sinf Matematika Narsalaming o'zaro joylashuvi (ustida, ostida, ichida, orasida) - rasmi

Material tavsifi

Sana Dars mavzusi: Narsalaming o'zaro joylashuvi (ustida, ostida, ichida, orasida) Dars maqsadi: a)ta'limiy maqsadi: O'quvchilarga narsalarning Narsalaming o'zaro joylashuvi (ustida, ostida, ichida, orasida) haqida tushuncha berish . b)tarbiyaviy maqsadi: o'quvchilarda ahil jamoa bo'lib ishlashlakasinitarkib toptirish,miqdorlarni to'g'ri aniqlash ko'nikmasinishakllantirish. d)rivojlantiruvchi maqsadi:o'quvchilarni mustaqil fikrlashga undash, tog'ri va aniq hisoblash malakasini rivojlantirish Kommunikativ kompetensiya:o'z fikrini aniq ifodalay olish; Axborotlar bilan ishlash kompetensiyasi: darslik va boshqa manbalardan foydalana olish; Dars turi:yangi bilim,ko'nikma,malakalarini shakllantiruvchi dars Dars metodi: an'anaviy, savol-javob,suhbat, G'aroyib xalta o'yini . Dars jihozi:darslik,mavzuga oid rasmlar,tarqatma materiallar, ko'rgazmali qurollar, notebook,multimedia Darsning borishi. I.Taskiliy qism. a)O'quvchilar bilan salomlashish,davomatni aniqlash,navbatchi axborotini o'tkazish. b) Ma'naviyat daqiqasini o'tkazish.Vatanimiz haqida suhbat o'tkazish. II.O'quvchilar bilan kirish suhbati o'tkaziladi. O'tgan darsda nimalarni o'rgandingiz ? Prezidentimiz tomonidan qanday sovg'alar oldik ? Berilgan o'quv qurollar nomini ayting . Ular soni nechta ? II.Yangi mavzu bayoni. Kitoblar stolning ustida. Koptok stolning ostida. Stol ustida yana nimalar ko'ryapsiz Stol ostida-chi? Bolalar suv havzasi ichida . Qaysi yo'lakdagi Eng oldinda? Kim suv havzasi tashqarisida? Qora yo'lakdagi bola oldinda Murabbiy suv tashqarisida Dam olish daqiqasi . Sport - tinchlikka posbon , Futbol esa qanotdir . Unga muxlis keng jahon . Zavqidan dillar shoddir . IV. Yangi mavzuni mustahkamlash. O'quvchilarga o'tilgan mavzular yuzasidan qiyinchilik tug'dirgan joylariga qo'shimcha to'ldirishlar beriladi v ava ularning savollariga javob beriladi misollar ishlanadi. V. Dars jarayonida faol qatnashgan o'quvchilarni rajbatlantirish. O'quvchilarning darsdagi ishtiroki va ijodkorligi, faolligi, topshiriqlarni bajarish darajasiga ko'ra o'qituvchi tomonidan rajbatlantirilib boriladi. VI.Uyga vazifa: O'rganib kelish . O'IBDO': ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati docx
Fayl hajmi 2.29 MB
Ko'rishlar soni 317 marta
Ko'chirishlar soni 16 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:21 O'zgarish: docx fayl yangilangan
Joylangan
Fayl formati docx
Fayl hajmi 2.29 MB
Ko'rishlar soni 317 marta
Ko'chirishlar soni 16 marta
O'zgartirish kiritilgan: O'zgarish: docx fayl yangilangan
Tepaga