1-sinf Matematika Narsalarni taqqoslash (uzun-qisqa, keng-tor, baland- past, uzunroq-qisqaroq, balandroq-pastroq, kengroq)

1-sinf Matematika Narsalarni taqqoslash (uzun-qisqa, keng-tor, baland- past, uzunroq-qisqaroq, balandroq-pastroq, kengroq)

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
1-sinf Matematika Narsalarni taqqoslash (uzun-qisqa, keng-tor, baland- past, uzunroq-qisqaroq, balandroq-pastroq, kengroq) - rasmi

Material tavsifi

Sana Dars mavzusi: Narsalarni taqqoslash (uzun-qisqa, keng-tor, baland- past, uzunroq-qisqaroq, balandroq-pastroq, kengroq) Dars maqsadi: a)ta'limiy maqsadi: Narsalarning Narsalarni taqqoslash (uzun-qisqa, keng-tor, baland- past, uzunroq-qisqaroq, balandroq-pastroq, kengroq)bilimlar bilan tanishtirish b)tarbiyaviy maqsadi: o'quvchilarda ahil jamoa bo'lib ishlash malakasini tarkib toptirish,miqdorlarni to'g'ri aniqlash ko'nikmasini shakllantirish. d)rivojlantiruvchi maqsadi:o'quvchilarni mustaqil fikrlashga undash, tog'ri va aniq hisoblash malakasini rivojlantirish Kommunikativ kompetensiya: matematikaga oid atamalarni to'g'ri talaffuz etish; Axborotlar bilan ishlash kompetensiyasi: darslik va boshqa manbalardan foydalana olish; O'zini o'zi rivojlantirish kompetensiyasi: o'qituvchi bilan birgalikda o'quv masalasini (maqsadini) topa olish,ifodalay olish, qismlarga ajrata olish; Dars turi: bilim,ko'nikma,malakalarini shakllantiruvchi dars Dars metodi:an'anaviy, savol-javob,suhbat Dars jihozi: darslik,mavzuga oid rasmlar,tarqatma materiallar va testlar, ko'rgazmali qurollar, notebook,multimedia Darsning borishi. I.Taskiliy qism. O'quvchilarning darsga tayyorgarligini ta'minlash , ularning diqqatini darsga jalb etish. II.O'quvchilar bilan o'tgan mavzuni takrorlash. Bunda Ko'zlar uxlayapti , qo'llar ishlayapti o'yinidan foydalaniladi . Bu o'yin orqali o'quvchilarga qo'l muskullari va sezish qobiliyati yordamida narsalarni taqqoslash o'rgatiladi . Xaltachaga har xil uzunlikdagi qalam , tasma cho'p solinadi O'quvchilar narsalarni ko'radilar , bir - biridan farqini eslab qolishga harakat qiladilar . Keyin o'qituvchi bitta o'quvchini chaqirib : Top - chi ,men senga qaysi tasmani berdim ? Uzun tasmanimi yoki qisqa tasmanimi ? deb so'raydi . O'quvchi uzun yoki qisqa ekanligini topishi kerak II.Yangi mavzu bayoni. Avtobus avtomobildan Qizil qalam ko'k Uzun. Qalamdan qisqa. Avtomobil yo'li piyodalar yo'ldagidan keng. Piyodalar yo'lagi avtomabil yo'lidan tor. 3) Qaysi bino eng baland, Anhorlardan qaysi Qaysi biri eng past? Biri kengroq? IV.Yangi mavzuni mustahkamlash. Daftar bilan ishlash . Berilga shakllarni chizadilar . Qaysi ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati docx
Fayl hajmi 2.78 MB
Ko'rishlar soni 570 marta
Ko'chirishlar soni 45 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:21 O'zgarish: docx fayl yangilangan
Joylangan
Fayl formati docx
Fayl hajmi 2.78 MB
Ko'rishlar soni 570 marta
Ko'chirishlar soni 45 marta
O'zgartirish kiritilgan: O'zgarish: docx fayl yangilangan
Tepaga