1-sinf Matematika Narsalarning o'zaro joylashuvi (o'ngda, chapda)

1-sinf Matematika Narsalarning o'zaro joylashuvi (o'ngda, chapda)

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
1-sinf Matematika Narsalarning o'zaro joylashuvi (o'ngda, chapda) - rasmi

Material tavsifi

Sana Dars mavzusi: Narsalarning o'zaro joylashuvi (o'ngda, chapda) Dars maqsadlari: a)ta'limiy maqsadi: o'quvchilarga Narsalarning o'zaro joylashuvi (o'ngda, chapda) haqidagi tushunchalar berish . b)tarbiyaviy maqsadi: o'quvchilarda ahil jamoa bo'lib ishlash malakasini tarkib toptirish,miqdorlarni to'g'ri aniqlash ko'nikmasini shakllantirish. d)rivojlantiruvchi maqsadi:o'quvchilarni mustaqil fikrlashga undash, tog'ri va aniq hisoblash malakasini rivojlantirish Kommunikativ kompetensiya: matematikaga oidturli axborotlarni tinglab, ko'rib tushunish; O'zini o'zi rivojlantirish kompetensiyasi: o'qituvchi bilan birgalikda o'quv masalasini (maqsadini) topa olish,ifodalay olish, qismlarga ajrata olish; Dars turi: yangi bilim,ko'nikma,malakalarini shakllantiruvchi dars Dars metodi:an'anaviy, savol-javob,suhbat, tushuntirish . Dars jihozi: darslik,mavzuga oid rasmlar, Matematika daftari, ko'rgazmali qurollar, notebook,multimedia Darsning borishi. I.tashkiliy qism. a)O'quvchilarning va sinfning darsga tayyorgarligini ta'minlash. b) O'quvchilar diqqatini darsga jalb etish . II.O'tgan mavzu ustida takrorlash . O'tgan darsimizda nimalarni o'rgandik ? Rasmda ko'rsatilgan narsa- buyumlarning uzun - qisqaligi , baland - pastligi , keng -torligi aniqlanadi . Sinf xonasidagi buyum va o'quv qurollari o'lchamlari taqqoslanadi . II.Yangi mavzu bayoni. qizning o'ng tomonida. qizning chap tomonida Chapga chap qo'l o'ng qo'l o'ngga Yuramiz yuramiz 3) Qaysi biri o'ngda, chapga,orasida? Kamaz chapda Traktor o'rtada avtobus o'ngda IV. Yangi mavzuni mustahkamlash. O'quvchilarga o'tilgan mavzular yuzasidan qiyinchilik tug'dirgan joylariga qo'shimcha to'ldirishlar beriladi v ava ularning savollariga javob beriladi misollar ishlanadi. V. Dars jarayonida faol qatnashgan o'quvchilarni rajbatlantirish. O'quvchilarning darsdagi ishtiroki va ijodkorligi, faolligi, topshiriqlarni bajarish darajasiga ko'ra o'qituvchi tomonidan rajbatlantirilib boriladi. VI.Uyga vazifa: Kelgusi darsga tayyorlanib kelish . O'IBDO': ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati docx
Fayl hajmi 3.46 MB
Ko'rishlar soni 539 marta
Ko'chirishlar soni 87 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:21 O'zgarish: docx fayl yangilangan
Joylangan
Fayl formati docx
Fayl hajmi 3.46 MB
Ko'rishlar soni 539 marta
Ko'chirishlar soni 87 marta
O'zgartirish kiritilgan: O'zgarish: docx fayl yangilangan
Tepaga