1-sinf Matematika Narsalarning o'zaro joylashuvi (yuqorida, pastda, oldida, orqasida)

1-sinf Matematika Narsalarning o'zaro joylashuvi (yuqorida, pastda, oldida, orqasida)

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
1-sinf Matematika Narsalarning o'zaro joylashuvi (yuqorida, pastda, oldida, orqasida) - rasmi

Material tavsifi

Sana Mavzusi: Narsalarning o'zaro joylashuvi (yuqorida, pastda, oldida, orqasida) Dars maqsadi: a) ta'limiy maqsadi: o'quvchilarda Narsalarning o'zaro joylashuvi (yuqorida, pastda, oldida, orqasida) haqida bilim berish b) tarbiyaviy maqsadi: o'quvchilarda dars berish jarayonida birodarlik, hozirjavoblik , topqirlik fazilatlarini tarbiyalash . d)rivojlantiruvchi maqsadi:o'quvchilarni mustaqil fikrlashga undash, tog'ri va aniq hisoblash malakasini rivojlantirish . Ijtimoiy faol fuqarolik kompetensiyasi: boshqalar fikrini tinglab, tushuna olish va o'z fikrini himoya qila olish; Milliy va umummadaniy kompetensiya: Matematik savodxonlik, fan va texnika yangiliklaridan xabardor bo'lish hamda foydalanish kompetensiyasi: murakkab bo'lmagan hisoblashlarda hisoblash vositalardan foydalana olish. Dars turi: yangi bilim,ko'nikma,malakalarini shakllantiruvchi dars Dars metodi:an'anaviy, savol-javob,suhbat , Nima o'zgardi? o'yini. Dars jihozi: darslik,mavzuga oid rasmlar,tarqatma materiallar, ko'rgazmali qurollar, notebook,multimedia ilovasi. Darsning borishi. I.tashkiliy qism. O'quvchilar bilan salomlashish,davomatni aniqlash,navbatchi axborotini o'tkazish. Ma'naviyat daqiqasini o'tkazish. II.O'tilgan mavzuni mustahkamlash . Geometrik shakllar yordamida uycha , archa daraxtini yasash . Uy yasash uchun qanday shakllardan foydalandik ? Shakllar qanday rangda ? Eng katta uchburchakni ko'rsating . Uchburchaklarni o'sib borish tartibida joylashtiring . II.Yangi mavzu bayoni 1) Kim yuqorida? Kim pastda? Qiz yuoqrida bola pastda -uychaning oldida. -Uychaning orqasida. -it bilan daraxtning orasida. Qaysi biri eng pastda? Qaysi biri eng yuqorida? Qaysi biri qolganlarning orasida an'anas va asalari eng yuqorida Shaftoli va qushcha qolganlarning orasida Lavlagi va kapalak eng pastda IV. Yangi mavzuni mustahkamlash. O'quvchilarga o'tilgan mavzular yuzasidan qiyinchilik tug'dirgan joylariga qo'shimcha to'ldirishlar beriladi v ava ularning savollariga javob beriladi misollar ishlanadi. V. Dars jarayonida faol qatnashgan o'quvchilarni rajbatlantirish. O'quvchilarning darsdagi ishtiroki va ijodkorligi, faolligi, topshiriqlarni bajarish darajasiga ko'ra o'qituvchi tomonidan rajbatlantirilib boriladi. ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati docx
Fayl hajmi 1.68 MB
Ko'rishlar soni 443 marta
Ko'chirishlar soni 58 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:21 O'zgarish: docx fayl yangilangan
Joylangan
Fayl formati docx
Fayl hajmi 1.68 MB
Ko'rishlar soni 443 marta
Ko'chirishlar soni 58 marta
O'zgartirish kiritilgan: O'zgarish: docx fayl yangilangan
Tepaga