1-sinf Matematika Sonlarni o'nlikdan o'tib ayirish ochiq dars ishlanma

1-sinf Matematika Sonlarni o'nlikdan o'tib ayirish ochiq dars ishlanma

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
1-sinf Matematika Sonlarni o'nlikdan o'tib ayirish ochiq dars ishlanma - rasmi

Material tavsifi

Samarqand viloyati Kattaqo'rg'on shahar xalq ta'limi bo'limiga qarashli 12-umumiy o'rta ta'lim maktabi boshlang'ich sinf o'qituvchisi Karimova Xursandning 1-,,A sinfida matematika fanidan o'tgan ochiq dars ishlanmasi Sana: 6.12. yil Sinf :1-A Matematika 19 MAVZU: Sonlarni o'nlikdan o'tib ayirish 1 - 6 - misol va masala 66-sah Darsning ta'limiy maqsadi: 13-4, 13-5, 13-6 ko'rinishidagi misollarni yechish. Darchalarni to'ldirishga doir misollar yechish haqida bilim berish. Darsning tarbiyaviy maqsadi: Insoniyat tarixiy taraqqiyoti jarayonida madaniy, ma'naviy, milliy merosdagi avlod-ajdodlarimizdan qolgan odob-axloq haqidagi bilimlardan boxabar qilish. Darsning rivojlantiruvchi maqsadi; Darsda o'quvchilarning faol ishtirok etishlarini ta'minlash. O'quv jarayoniga oid kompetetsiyalar: TK1 matematikaga oid turli axborotlarni tinglab, ko'rib tushunish; sodda matematik matn ma'nosini so'zlab bera olish.TK3 o'qishga va yangi bilimlarni egallashga qiziqish. FK2 o'qituvchi bilan hamkorlikda o'quv va amaliy masaladagi maqsadni ifodalay oladi, o'z fikrini ifodalay oladi, boshqalar fikrini tinglab, tushuna oladi. FK10 dan 100 gacha bo'lgan sonlarni o'qiy oladi, yoza oladi, to'g'ri va teskari tartibda sanay oladi; Darsning turi: Noan'anaviy. Darsning jihozlanishi: a) 1-sinf «Matematika» darsligi; b) magnit taxtacha, plakar, AKT, tarqatmalar ,Klaster Darsning borishi: tashkiliy qism: O'quvchilarni darsga jalb etish. O'tgan mavzuni mustahkamlash: 1. O'quvchilar diqqatini darsga jalb etish. 3. O'tilgan mavzuni mustahkamlash maqsadida «Estafeta» o'yinini tashkil etish. O'qituvchi o'yinni sharti bilan tanishtiradi. O'qituvchi magnitli taxtachaga misollarni yopishtirib qo'yadi. 1-guruh: 20 + 30 50-10 40 + 40 80-20 60 + 30 Sinfdagi o'quvchilarni uch guruhga bo'lib qo'yiladi.Klaster usulida o'tilgan mavzu takrorlanadi. Har bir guruhga alohida beriladi. Ularga misollarning javobini topayotganlarida birining javobi ikkinchi qayiqdagi sonning boshlanishiga to'g'ri kelishi kerakligi tushuntiriladi. Yangi mavzuni bayon etish. 1-misol. Misollarni ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati docx
Fayl hajmi 660.08 KB
Ko'rishlar soni 716 marta
Ko'chirishlar soni 105 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:21 O'zgarish: docx fayl yangilangan
Joylangan
Fayl formati docx
Fayl hajmi 660.08 KB
Ko'rishlar soni 716 marta
Ko'chirishlar soni 105 marta
O'zgartirish kiritilgan: O'zgarish: docx fayl yangilangan
Tepaga