5-sinf Adabiyot Zahiriddin Muhammad Bobur hayoti va ijodi dars ishlanma va taqdimoti

5-sinf Adabiyot Zahiriddin Muhammad Bobur hayoti va ijodi dars ishlanma va taqdimoti

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
5-sinf Adabiyot Zahiriddin Muhammad Bobur hayoti va ijodi dars ishlanma va taqdimoti - rasmi

Material tavsifi

O'zbekiston RespublikaSI XALQ TA'LIMI VAZIRLIGI Qashqadaryo Viloyati Mirishkor tumani XTB ga qarashli 35-umumiy o'rta ta'lim maktabining ona tili va adabiyot fani o'qituvchisi Ro'ziyeva Hulkarning Zahiriddin Muhammad Bobur hayoti va ijodini o'rganish bo'yicha Dars ishlanmasi Dars muqaddas tavsiyasi asosida yozilgan dars Ishlanmasiidan namuna Sinf:5 Fan:Adabiyot Mavzu: Zahiriddin Muhammad Boburning hayoti va ijodi. Maqsad: a)Ta'limiy-O'quvchilarga Boburning hayoti va ijodiyuzasidan bilim berish b)Tarbiyaviy-O'quvchilarni buyuk ajdodlarimizga hurmat va vatanga muhabbat ruhida tarbiyalash d)Rivojlantiruvchi- Mustaqil va erkin fikrlash qobiliyatini shakllantirish Dars turi: Yangi bilim berish Dars metodi: Savol-javob, guruhlarda ishlash ,,O'rniga joylashtir, Jumboqli testo'yinlari Dars jihozlari: Darslk, videorolik, monitor, ,,Boburensiklopediyasi, vatman qog'oz, marker, rag'batlantirish uchun kartochkalar Darsning rejasi: 1.tashkiliy qism-3 daqiqa 2.O'tilgan mavzuni takrorlash-6 daqiqa 3.Yangi mavzu bayoni -15 daqiqa 4.Yangi mavzuni mushtahkamlash-17 daqiqa 5.Darsni yakunlash va uyga vazifa-4 daqiqa Darsni borishi: tashkiliy qism o'tkaziladi. Navbatchi tayinlanib, davomat aniqlanadi. Psixologik iqlim yaratish maqsadida Navoiy va Bobur haqida ma'lumotlar aytiladi. Eng ko'p ma'lumot aytgan o'quvchi g'olib sanaladi. Masalan: O'quvchi: Navoiy -vazir, shoir, muhrdor O'quvhi: Bobur- shoh, shoir, sulola asoschisi kabi. O'quvchilar guruhga ajratib olinadi.Guruhlar esa yangi mavzu bilan bog'liq ravishda nomlanadi. Hozircha 1-guruh, 2-guruh,3-guruh deb ataladi.Guruhlar ,, Sayohatchilar'' o'yini asosida baholab boriladi. O'yin shartiga ko'ra guruhlar Boburning sevimli ,,Osoyish kemasi uchun sayohatchilar yig'ishi kerak. Buning uchun har bir guruhga kemalar tarqatiladi, eng katta ,,Osoyish kemasi esa o'qituvchida bo'ladi. Sayohatchilarni ko'p qo'lga kiritgan guruh g'olib bo'lib, shu kemaga ega bo'ladi. O'tilgan mavzuni takrorlash: O'tilgan mavzuni takrorlash uchun ,,O'rniga joylashtir o'yini o'tkaziladi. Har bir guruhga vatman qog'oz va konvertlar tarqatiladi.Konvert ichida Navoiyning ,,O'ninchi maqolot da to'g'rilik ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → pptx, docx
Fayl hajmi 2.42 MB
Ko'rishlar soni 1226 marta
Ko'chirishlar soni 404 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:34 Arxiv ichida: pptx, docx
Joylangan
Fayl formati zip → pptx, docx
Fayl hajmi 2.42 MB
Ko'rishlar soni 1226 marta
Ko'chirishlar soni 404 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: pptx, docx
Tepaga