Mavzu: Susambil ertagi ustida ishlash (5-sinf adabiyot I chorak) Dars maqsadi: ta'limiy: o'quvchilarni ertak mavzusi va g'oyasini aniqlashga, ertak qahramonlarini faoliyatini tahlil qilish va xatti-harakatlarga baho berishga o'rgatish. t:Insonparvarlik, jonivorlarga muhabbat, ona yurtga sadoqat, do'stlik, inoqlik, o'z fikr-mulohozalarin bayon qilishga o'rgatish; r:Ertakni tahlil qilish ,mustaqil fikrlashga o'rgatish,kasbga yo'naltirish, tafakkuri va nutqini o'stirish; Shakllantiradigan kom petensiyalar: Kommunikativ kompetensiya: o'z fikrini og'zaki va yozma ravishda tushunarli bayon qila olish,dars davomida adabiy tilda so'zlashishga erishish; Axborot bilan ishlash kompetensiyasi:mavzuga doir turli xil adabiyotlar,jumladan,kitob,jurnal,televizor,telefon,kompyuterdan foydalana olish; O'z-o'zini rivojlantirish kompetensiyasi: dars davomida o'zaro muloqotda muomala madaniyatiga amal qilish,mustaqil o'qib-o'rganish,bilimini muntazam oshirib borish; Milliy va umummadaniy kompetensiyalar: milliy va umummadaniy kompetensiyalarning elementlari: badiiy asarlarda qahramon va personajlarning insoniylik va boshqa burchlarini bajarishidagi o'ziga xosliklarga qarab turib xolis mulohaza yuritish; Matematik savodxonlik kopetensiyasi:dars davomida integratsiyalash orqali mantiqiy fikrlashini oshirish; Dars turi: Bilimlarni rivojlantiruvchi; Dars uslubi: interfaol,intellektual R Klaster, Keys stadi, Blits -so'rov, Muammoli vaziyat uslubi Sahna ko'rinishi,Test Bahs munozara. Dars jihozi: slayd, Susambil ertagi asosida tayyorlangan multipanorama,d mO'zbekiston tabiati manzarasi, bo'r. Darsning borishi: I. tashkiliy qism: O'qituvchi: Yurtimizda va jahonda yuz berayotgan qanday muhim voqealar haqida eshitdingiz? 1-o'quvchi: Shu kunlarda yurtimizda mamlakatni rivojlantirishning besh tamoyili asosida yurtboshimiz Shavkat Miromonovich tomonidan 2018-2021-yillar Harakatlar strategiyasi dasturi bo'yicha ish yuritilmoqda. 2-o'quvchi:1-yo'nalish,Davlat va jamiyat qurilishini takomillashtirish. 3-o'quvchi:2-yo'nalish-qonun ustuvorligini ta'minlash va sud-huquq tizimini yanada isloh qilish. 4-o'quvchi:3-yo'nalish-Iqtisodiyotni yanada rivojlantirish va liberallashtirish. 5-o'quvchi:4-yo'nalish-ijtimoiy sohani rivojlantirish. 6- o'quvchi:5-yo'nalish-xavfsizlik,millatlararo totuvlik va diniy bag'rikenglikni ta'minlash,chuqur o'ylangan, o'zaro manfaatli va amaliy ruhdagi tashqi siyosat yuritish. 7- o'quvchi:Tanlagan rejamizda o'ziga xos ramziy timsollar bor.Birinchi rang ko'k rangda,musaffo osmonramzi.Ko'k ...

Joylangan
10 Oct 2022 | 14:36:09
Bo'lim
1-5 Sinf Dars ishlanmalar
Fayl formati
zip → pptx, docx
Fayl hajmi
3.21 MB
Ko'rishlar soni
404 marta
Ko'chirishlar soni
63 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
10.04.2025 | 17:34
Arxiv ichida: pptx, docx
Joylangan
10 Oct 2022 [ 14:36 ]
Bo'lim
1-5 Sinf Dars ishlanmalar
Fayl formati
zip → pptx, docx
Fayl hajmi
3.21 MB
Ko'rishlar soni
404 marta
Ko'chirishlar soni
63 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
10.04.2025 [ 17:34 ]
Arxiv ichida: pptx, docx