2-sinf Matematika 100 ichida sonlarni xonadan o'tib ayirish usullari

2-sinf Matematika 100 ichida sonlarni xonadan o'tib ayirish usullari

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
2-sinf Matematika 100 ichida sonlarni xonadan o'tib ayirish usullari - rasmi

Material tavsifi

Jizzax shahar xalq ta'limi bo'limiga qarashli 17- umumiy o'rta ta'lim maktabining boshlang'ich sinf o'qituvchisi Yunusova Mohira Azimovnaning 2- sinflar uchun tayyorlagan taqdimoti Sinf: 2 Dars: Matematika Mavzu: 100 ichida sonlarni xonadan o'tib ayirish usullari Matematika darsi- Fanlarning eng a'losi. Bizni olg'a yetaklaydi Raqamlarning dunyosi. Dars shiori: Matematik diktant 75-38=37 50-13=37 26+57=83 54+37=91 93-56=37 3-misol Uyga vazifa: 5-misol Sinf: 2 Dars: Matematika Mavzu: 100 ichida sonlarni xonadan o'tib ayirish usullari Matematika darsi- Fanlarning eng a'losi. Bizni olg'a yetaklaydi Raqamlarning dunyosi. Dars shiori: Matematik diktant 80-28=52 50-23=27 38+56=94 57+36=93 80-54=26 2- misol 3- misol Kim chaqqon? 3-misol Uyga vazifa: 5-misol viloyati tumani Xalq ta'limi bo'limi tasarrufidagi -umumiy o'rta ta'lim maktabi Boshlang'ich sinf o'qituvchisi ning 2-sinf Matematika fanidan 100 ichida sonlarni xonadan o'tib ayirish usullari mavzusida dars ishlanmasi Sana Mavzu: 100 ichida sonlarni xonadan o'tib ayirish usullari Maqsad: O'quvchilarga Milliy o'quv dasturi asosida sonlarni ko'paytirish va bo'lishni o'rgatish. Ta'limiy: O'quvchilarga 100 ichida sonlarni xonadan o'tib ayirish usullari ko'rinishidagi misollarni bajarishni o'rgatish. Tarbiyaviy: Sport bilan shug'ullanishni targ'ib qilish, ish bajarishda tozalikka, ozodalikka, tartibga rioya qilishga o'rgatish. Kommunikativ kompetensiya: matematikaga oid atamalarning ma'nosini tushunib, to'g'ri o'qiy olish;so'z va gaplarni bog'lagan holda o'z fikrini aniq va ravshan ifodalay olish;fikrni mantiqiy izchillikda ifodalay olish;matematik matn ma'nosini qayta so'zlab bera olish; matematik qoidalarni yoddan ayta olish. matematikaga oid audiomatn, videotasvirlarni tinglab tushuna olish, tegishli munosabat bildira olish. O'zini o'zi rivojlantirish kompetensiyasi: o'quv masalasini (maqsadini) topa olish va ifodalay olish, qismlarga ajratish; masala yechimiga yaqinlashish darajasini baholay olish va zarur hollarda o'z faoliyatini to'g'rilay olish; ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → pptx, docx
Fayl hajmi 24.8 MB
Ko'rishlar soni 263 marta
Ko'chirishlar soni 27 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:24 Arxiv ichida: pptx, docx
Joylangan
Fayl formati zip → pptx, docx
Fayl hajmi 24.8 MB
Ko'rishlar soni 263 marta
Ko'chirishlar soni 27 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: pptx, docx
Tepaga