4-sinf Matematika Million ichida qo'shib ayirish ochiq dars ishlanma

4-sinf Matematika Million ichida qo'shib ayirish ochiq dars ishlanma

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
4-sinf Matematika Million ichida qo'shib ayirish ochiq dars ishlanma - rasmi

Material tavsifi

Mavzu; Million ichida qo'shib ayrish Ta'limiy maqsad 1. Ayrish va qo'shish orasidagi bog'la- nishni tushuntirish. 2. Masalalar tuzishga o'gatish. 3. Mantiqiy fikrlashga o'rgatish. Tarbiyaviy maqsad: 1. O'quvchilarning ma'naviy-ma'rifiy ongini o'stirish. 2. Mehnatga muhabbat ruhini, tejamkorlikni shakllantirish. 3. Kasbga yo'naltirish. Rivojlantiruvchi maqsad: 1. O'quvchilarning bilim, ko'nikma va malakalarini oshirish. 2. Dunyoqarashlarini kengaytirish. Dars turi: Aralash. Usul: Guruhlarga bo'lish, aqliy hujum, o'yin - musobaqa Uslub: Trening mashg'ulot, og'zaki(suhbat, tushuntirish, savol-javob), klaster, ko'rgazmalilik. Jihoz: Mavzuga oid ko'rgazmalar, rangli rasmlar, buklet, qo'shishga oid , texnika vositasi, geometrik shakllar Darsning borishi: I tashkiliy qism: a) Salomlashish b) Navbatchi axboroti d) ma'naviy daqiqa o'tkazish. Guruhlarga bo'lish: Stolda 3 ta shakl: O'quvchilarga guruhlarga bo'linish tartibi tushuntiriladi. Partaning ustiga shakllar qo'- yiladi. Kitob o'quvchilar qo'lida bo'ladi. Shakllarni ko'rsatib, o'quvchilar guruhlarga yig'iladilar. Shakllarning nomi so'raladi va unga qisqacha ta'rif beriladi. Uchburchak - uchta burchagi bor. Kvadrat - to'rt tomoni teng to'g'ri to'rtburchak. ma'naviy daqiqa: Guruhdagi o'quvchilar bir-birlariga savollar beradilar. To'g'ri javob bergan guruhdagi o'quvchiga Rag'bat kartichkasi berib boriladi. Dars davomida o'quvchilar ko'proq Rag'bat olishlari kerakligi tushuntirib qo'yiladi. Noto'g'ri javob bergan o'quvchiga esa Jarima kartochkasi beriladi. 1. 2021 - yil qanday nom bilan ataldi? 2. Hozir qaysi fasldamiz? - Bahor faslida. 3. Hozir maktabimizda qanday oylik o'tkazilmoqda? O'qituvchi: - Bolalar A.Navoiy bobolarimiz ruboiy va g'azallaridan yod olganmizmi? - Ha, - o'quvchilardan 1,2 tasi aytib beradi. II O'tgan mavzuni so'rash va mustahkamlash O'qituvchi: - O'quvchilar, endi sizlar bilan bir o'yin o'ynaymiz. Bu o'yinimizning nomi O'yla, izla, top! deb nomlanadi. (Doskaga o'yin tasvirlangan 3 ta guruhga 3 ta ko'rgazma osiladi.) - O'yin ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 1.5 MB
Ko'rishlar soni 648 marta
Ko'chirishlar soni 76 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:32 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 1.5 MB
Ko'rishlar soni 648 marta
Ko'chirishlar soni 76 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga