4-sinf Matematika Mulohazalar mavzusida dars ishlanma

4-sinf Matematika Mulohazalar mavzusida dars ishlanma

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
4-sinf Matematika Mulohazalar mavzusida dars ishlanma - rasmi

Material tavsifi

Sinf: 4-V O'qituvchi: Raximova Dildora Sana:16.11.2021 Mavzu : 1-5 - misol va masalalar Mulohazalar Maqsad: O'quvchilarni DTS talablari asosida bilim berish. Mulohaza nimaligini tushuntirish. To'g'ri mulohaza yuritishni o'rgatish. Ta'limiy: O'quvchilarga mulohazalar haqida bilim berish. TK1 matematik matn ma'nosini qayta so'zlab bera olish, matematik qoidalarni yoddan ifodali ayta olish.TK2 axborotlarni statistik ma'lumotlarning ko'rinishlarning bir turidan (ustunli, chiziqli va doiraviy diagrammalar, jadvallar, chizmalar) boshqa ko'rinishga o'tkaza olish; to'gri yoki noto'g'ri bo'lgan darak gaplar mulohaza deb yuritilshini uqtirish. To'g'ri mulohaza yuritishda ko'nikma hosil qilish. Tarbiyaviy: O'quvchilarni mehnatsevarlik, ishchanlik, tirishqoqlik sifatlarini tarbiyalash. Hayvonlarga yaxshi munosabatta bo'lish hissini uyg'otish. TK3 ijtimoiy hayotdagi vaziyatlarga nisbatan o'zining ijobiy estetik-emotsional munosabatini shakllantira olish; o'qishga va yangi bilimlarni egallashga qiziqtira olish.TK4 atrofdagilar bilan o'zaro muloqot chog'ida odob-axloq qoidalariga rioya qila olish va guruhda ishlay olish; Rivojlantiruvchi: O'quvchilarni og'zaki va yozma hisoblash malakalarini o'stirish. FK2 o'rganilgan matematik tushunchalar, faktlar va algoritmlarni o'quv vaziyatlarda qo'llay oladi va yangi bilimlar hosil qila oladi; Dars turi: Yangi tushuncha berish. Metodi: Savol javob, Mulohaza testi, zinama - zina, kim chaqqon, sirli matematika, quyonga yordam, to'g'risini top. Jihozi: Mavzuga oid ko'rgazma, tarqatmalar, test savollari. Televizor, kompyuter, prezintatsiya hayvonchalar rasmi. Darsning borishi: I tashkiliy qism. a) salomlashish, davomotni aniqlash, tozalikni tekshirish b) ma'naviyat daqiqasi bayroq qabul qilingani mavzusida suhbat. d) ingliz tili daqiqasi 64 - sixty - four, 65 - sixty -five. e) guruhlarga bo'lish Xorazmiylar Beruniylar Farg'oniylar II. O'tgan mavzuni so'rash va mustahkamlash. O'tgan mavzuni mustahkamlab yangi mavzu bilan bog'lash. Nazorat:Uy vazifasini tekshirish, og'zaki so'rov, doskada misol va masalalar yechish. Baholash:Uy vazifasining bajarilishi, mustaqil misollar ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 3.07 MB
Ko'rishlar soni 342 marta
Ko'chirishlar soni 50 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:32 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 3.07 MB
Ko'rishlar soni 342 marta
Ko'chirishlar soni 50 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga