1-sinf Matematika fanidan 20 ichida sonlarni o'nlikdan o'tib qo'shish dars ishlanma

1-sinf Matematika fanidan 20 ichida sonlarni o'nlikdan o'tib qo'shish dars ishlanma

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
1-sinf Matematika fanidan 20 ichida sonlarni o'nlikdan o'tib qo'shish dars ishlanma - rasmi

Material tavsifi

viloyati tumani Xalq ta'limi bo'limi tasarrufidagi -umumiy o'rta ta'lim maktabi Boshlang'ich sinf o'qituvchisi ning 1-sinf Matematika Fanidan 20 ichida sonlarni o'nlikdan o'tib qo'shish Mavzusida dars ishlanmasi Sana Mavzusi: 20 ichida sonlarni o'nlikdan o'tib qo'shish Dars maqsadi: a) ta'limiy maqsadi: o'quvchilarda 20 ichida sonlarni o'nlikdan o'tib qo'shish mavzusiga oid bilimlarini shakllantirish b) tarbiyaviy maqsadi: o'quvchilarda dars berish jarayonida birodarlik, hozirjavoblik , topqirlik fazilatlarini tarbiyalash . d)rivojlantiruvchi maqsadi:o'quvchilarni mustaqil fikrlashga undash, tog'ri va aniq hisoblash malakasini rivojlantirish . Ijtimoiy faol fuqarolik kompetensiyasi: boshqalar fikrini tinglab, tushuna olish va o'z fikrini himoya qila olish; Milliy va umummadaniy kompetensiya: Matematik savodxonlik, fan va texnika yangiliklaridan xabardor bo'lish hamda foydalanish kompetensiyasi: murakkab bo'lmagan hisoblashlarda hisoblash vositalardan foydalana olish. Dars turi: yangi bilim,ko'nikma,malakalarini shakllantiruvchi dars Dars metodi:an'anaviy, savol-javob,suhbat , Nima o'zgardi? o'yini. Dars jihozi: darslik,mavzuga oid rasmlar,tarqatma materiallar, ko'rgazmali qurollar, notebook,multimedia ilovasi. Darsning borishi. I.tashkiliy qism. O'quvchilar bilan salomlashish,davomatni aniqlash,navbatchi axborotini o'tkazish. Ma'naviyat daqiqasini o'tkazish. II.O'tilgan mavzuni mustahkamlash . O'tgan mavzu yuzasidan o'quvchilarning bilimlari turli xil o'yinb va metodlar yordamida asosan savol javob yordamida mustahkamlanadi. O'quvchilarda o'rganishi qiyin bo'lgan mavzu qisimlar tez va tushunarli qilib yana yodga olinib ketiladi II.Yangi mavzu bayoni 8+2 = 10 10 +1 =11 7+(3+1)=11 3+7=10 10+1=11 Shakllarning uchlari nechtadan? Jami uchlar nechta? 6+5=11 IV. Yangi mavzuni mustahkamlash. O'quvchilarga o'tilgan mavzular yuzasidan qiyinchilik tug'dirgan joylariga qo'shimcha to'ldirishlar beriladi va ularning savollariga javob beriladi misollar ishlanadi. V. Dars jarayonida faol qatnashgan o'quvchilarni rajbatlantirish. O'quvchilarning darsdagi ishtiroki va ijodkorligi, faolligi, topshiriqlarni bajarish darajasiga ko'ra o'qituvchi tomonidan rajbatlantirilib boriladi. VI.Uyga vazifa berish: ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 2.55 MB
Ko'rishlar soni 512 marta
Ko'chirishlar soni 135 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:20 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 2.55 MB
Ko'rishlar soni 512 marta
Ko'chirishlar soni 135 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga