1-sinf Matematika fanidan 21 dan 100 gacha bo'lgan sonlar dars ishlanma

1-sinf Matematika fanidan 21 dan 100 gacha bo'lgan sonlar dars ishlanma

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
1-sinf Matematika fanidan 21 dan 100 gacha bo'lgan sonlar dars ishlanma - rasmi

Material tavsifi

viloyati tumani Xalq ta'limi bo'limi tasarrufidagi -umumiy o'rta ta'lim maktabi Boshlang'ich sinf o'qituvchisi ning 1-sinf Matematika Fanidan 21 dan 100 gacha bo'lgan sonlar Mavzusida dars ishlanmasi Sana Mavzusi: 21 dan 100 gacha bo'lgan sonlar Dars maqsadi: a) ta'limiy maqsadi: o'quvchilarda 21 dan 100 gacha bo'lgan sonlar mavzusiga oid bilimlarini shakllantirish b) tarbiyaviy maqsadi: o'quvchilarda dars berish jarayonida birodarlik, hozirjavoblik , topqirlik fazilatlarini tarbiyalash . d)rivojlantiruvchi maqsadi:o'quvchilarni mustaqil fikrlashga undash, tog'ri va aniq hisoblash malakasini rivojlantirish . Ijtimoiy faol fuqarolik kompetensiyasi: boshqalar fikrini tinglab, tushuna olish va o'z fikrini himoya qila olish; Milliy va umummadaniy kompetensiya: Matematik savodxonlik, fan va texnika yangiliklaridan xabardor bo'lish hamda foydalanish kompetensiyasi: murakkab bo'lmagan hisoblashlarda hisoblash vositalardan foydalana olish. Dars turi: yangi bilim,ko'nikma,malakalarini shakllantiruvchi dars Dars metodi:an'anaviy, savol-javob,suhbat , Nima o'zgardi? o'yini. Dars jihozi: darslik,mavzuga oid rasmlar,tarqatma materiallar, ko'rgazmali qurollar, notebook,multimedia ilovasi. Darsning borishi. I.tashkiliy qism. O'quvchilar bilan salomlashish,davomatni aniqlash,navbatchi axborotini o'tkazish. Ma'naviyat daqiqasini o'tkazish. II.O'tilgan mavzuni mustahkamlash . O'tgan mavzu yuzasidan o'quvchilarning bilimlari turli xil o'yinb va metodlar yordamida asosan savol javob yordamida mustahkamlanadi. O'quvchilarda o'rganishi qiyin bo'lgan mavzu qisimlar tez va tushunarli qilib yana yodga olinib ketiladi II.Yangi mavzu bayoni 21 soni qanday hosil bo'ldi? Qaysi javob to'g'ri? Nechta o'nlik hosil bo'ldi? IV. Yangi mavzuni mustahkamlash. O'quvchilarga o'tilgan mavzular yuzasidan qiyinchilik tug'dirgan joylariga qo'shimcha to'ldirishlar beriladi va ularning savollariga javob beriladi misollar ishlanadi. V. Dars jarayonida faol qatnashgan o'quvchilarni rajbatlantirish. O'quvchilarning darsdagi ishtiroki va ijodkorligi, faolligi, topshiriqlarni bajarish darajasiga ko'ra o'qituvchi tomonidan rajbatlantirilib boriladi. VI.Uyga vazifa berish: Bo'sh kataklarga mos sonlarni ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 15.82 MB
Ko'rishlar soni 1140 marta
Ko'chirishlar soni 393 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:20 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 15.82 MB
Ko'rishlar soni 1140 marta
Ko'chirishlar soni 393 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga