1-sinf Matematika fanidan Sonlarni o'nlikdan o'tib ayirish dars ishlanmalar

1-sinf Matematika fanidan Sonlarni o'nlikdan o'tib ayirish dars ishlanmalar

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
1-sinf Matematika fanidan Sonlarni o'nlikdan o'tib ayirish dars ishlanmalar - rasmi

Material tavsifi

viloyati tumani Xalq ta'limi bo'limi tasarrufidagi -umumiy o'rta ta'lim maktabi Boshlang'ich sinf o'qituvchisi ning 1-sinf Matematika Fanidan Sonlarni o'nlikdan o'tib ayirish Mavzusida dars ishlanmasi Sana Mavzusi: Sonlarni o'nlikdan o'tib ayirish Dars maqsadi: a) ta'limiy maqsadi: o'quvchilarda Sonlarni o'nlikdan o'tib ayirish mavzusiga oid bilimlarini shakllantirish b) tarbiyaviy maqsadi: o'quvchilarda dars berish jarayonida birodarlik, hozirjavoblik , topqirlik fazilatlarini tarbiyalash . d)rivojlantiruvchi maqsadi:o'quvchilarni mustaqil fikrlashga undash, tog'ri va aniq hisoblash malakasini rivojlantirish . Ijtimoiy faol fuqarolik kompetensiyasi: boshqalar fikrini tinglab, tushuna olish va o'z fikrini himoya qila olish; Milliy va umummadaniy kompetensiya: Matematik savodxonlik, fan va texnika yangiliklaridan xabardor bo'lish hamda foydalanish kompetensiyasi: murakkab bo'lmagan hisoblashlarda hisoblash vositalardan foydalana olish. Dars turi: yangi bilim,ko'nikma,malakalarini shakllantiruvchi dars Dars metodi:an'anaviy, savol-javob,suhbat , Nima o'zgardi? o'yini. Dars jihozi: darslik,mavzuga oid rasmlar,tarqatma materiallar, ko'rgazmali qurollar, notebook,multimedia ilovasi. Darsning borishi. I.tashkiliy qism. O'quvchilar bilan salomlashish,davomatni aniqlash,navbatchi axborotini o'tkazish. Ma'naviyat daqiqasini o'tkazish. II.O'tilgan mavzuni mustahkamlash . O'tgan mavzu yuzasidan o'quvchilarning bilimlari turli xil o'yinb va metodlar yordamida asosan savol javob yordamida mustahkamlanadi. O'quvchilarda o'rganishi qiyin bo'lgan mavzu qisimlar tez va tushunarli qilib yana yodga olinib ketiladi 10 + 4 =14 12 + 1 =13 10 + 3 =13 14 - 4 =10 11 - 1 =10 13 - 3 =10 II.Yangi mavzu bayoni Hisoblaymiz. Ayirishga yordam beradigan ma'lumotlarni eslaymiz. Qaysi javob to'g'ri? IV. Yangi mavzuni mustahkamlash. O'quvchilarga o'tilgan mavzular yuzasidan qiyinchilik tug'dirgan joylariga qo'shimcha to'ldirishlar beriladi va ularning savollariga javob beriladi misollar ishlanadi. V. Dars jarayonida faol qatnashgan o'quvchilarni rajbatlantirish. O'quvchilarning darsdagi ishtiroki va ijodkorligi, faolligi, ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 28.07 MB
Ko'rishlar soni 337 marta
Ko'chirishlar soni 40 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:21 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 28.07 MB
Ko'rishlar soni 337 marta
Ko'chirishlar soni 40 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga