2-sinf Matematika Tarkibiy qismlar orasidagi bog'lanishlar dars ishlanma

2-sinf Matematika Tarkibiy qismlar orasidagi bog'lanishlar dars ishlanma

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
2-sinf Matematika Tarkibiy qismlar orasidagi bog'lanishlar dars ishlanma - rasmi

Material tavsifi

viloyati tumani Xalq ta'limi bo'limi tasarrufidagi -umumiy o'rta ta'lim maktabi Boshlang'ich sinf o'qituvchisi ning 2-sinf Matematika fanidan Tarkibiy qismlar orasidagi bog'lanishlar mavzusida dars ishlanmasi Sana Mavzu: Tarkibiy qismlar orasidagi bog'lanishlar Maqsad: O'quvchilarga DTS talablari asosida sonlarni ko'paytirish va bo'lishni o'rgatish. Ta'limiy: O'quvchilarga Tarkibiy qismlar orasidagi bog'lanishlar ko'rinishidagi misollarni bajarishni o'rgatish. Tarbiyaviy: Sport bilan shug'ullanishni targ'ib qilish, ish bajarishda tozalikka, ozodalikka, tartibga rioya qilishga o'rgatish. Kommunikativ kompetensiya: matematikaga oid atamalarning ma'nosini tushunib, to'g'ri o'qiy olish;so'z va gaplarni bog'lagan holda o'z fikrini aniq va ravshan ifodalay olish;fikrni mantiqiy izchillikda ifodalay olish;matematik matn ma'nosini qayta so'zlab bera olish; matematik qoidalarni yoddan ayta olish. matematikaga oid audiomatn, videotasvirlarni tinglab tushuna olish, tegishli munosabat bildira olish. O'zini o'zi rivojlantirish kompetensiyasi: o'quv masalasini (maqsadini) topa olish va ifodalay olish, qismlarga ajratish; masala yechimiga yaqinlashish darajasini baholay olish va zarur hollarda o'z faoliyatini to'g'rilay olish; sodda kundalik vaziyatlarda mavjud bilim va ko'nikmalarni qo'llay olish; Dars turi: Yangi tushuncha berish. Metodi: aqliy hujum , mustaqil ish Jihozi: Mavzuga oid ko'rgazma, tarqatmalar, test savollari. Darsning borishi. I.tashkiliy qism. Salomlashish, davomatni aniqlash, o'quvchilarni o'quv qurollarini nazoratdan o'tkazish, aylanma daftarlarni almashtirish. II. O'tgan mavzuni mustahkamlash. O'tilgan mavzu yuzasidan savol-javob o'tkazish, uy vazifasini bajarilishini tahlili o'tkazilib no'to'g'ri bajarilgan misollar yuzasidan ko'rsatma beraman. Kapalaklarni nechta guruhga bo'lish mumkin? Ifodalar tuzamiz. 15:3=5 15:5=3 II Yangi mavzu bayoni Hisoblash qanday bajarilgan? Qanday xulosaga keldingiz? Namunaga qarab mashqlarni bajaramiz. 46 + 39 = 85 85 − 46 = 39 85 − 39 =49 27 + 1 5 =42 42-27=15 42-15=27 32 + ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 6.04 MB
Ko'rishlar soni 621 marta
Ko'chirishlar soni 64 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:25 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 6.04 MB
Ko'rishlar soni 621 marta
Ko'chirishlar soni 64 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga