3-sinf Matematika fanidan Kesma va Nur mavzuda dars ishlanma

3-sinf Matematika fanidan Kesma va Nur mavzuda dars ishlanma

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
3-sinf Matematika fanidan Kesma va Nur mavzuda dars ishlanma - rasmi

Material tavsifi

viloyati tumani Xalq ta'limi bo'limi tasarrufidagi -umumiy o'rta ta'lim maktabi Boshlang'ich sinf o'qituvchisi ning 3-sinf Matematika fanidan Kesma. Nur mavzusida dars ishlanmasi Sana Mavzu: Kesma. Nur Maqsad: O'quvchilarga DTS talablari asosida sonlarni ko'paytirish va bo'lishni o'rgatish. Ta'limiy: O'quvchilarga Kesma. Nur ko'rinishidagi misollarni bajarishni o'rgatish. Tarbiyaviy: Sport bilan shug'ullanishni targ'ib qilish, ish bajarishda tozalikka, ozodalikka, tartibga rioya qilishga o'rgatish. Kommunikativ kompetensiya: matematikaga oid atamalarning ma'nosini tushunib, to'g'ri o'qiy olish;so'z va gaplarni bog'lagan holda o'z fikrini aniq va ravshan ifodalay olish;fikrni mantiqiy izchillikda ifodalay olish;matematik matn ma'nosini qayta so'zlab bera olish; matematik qoidalarni yoddan ayta olish. matematikaga oid audiomatn, videotasvirlarni tinglab tushuna olish, tegishli munosabat bildira olish. O'zini o'zi rivojlantirish kompetensiyasi: o'quv masalasini (maqsadini) topa olish va ifodalay olish, qismlarga ajratish; masala yechimiga yaqinlashish darajasini baholay olish va zarur hollarda o'z faoliyatini to'g'rilay olish; sodda kundalik vaziyatlarda mavjud bilim va ko'nikmalarni qo'llay olish; Dars turi: Yangi tushuncha berish. Metodi: aqliy hujum , mustaqil ish Jihozi: Mavzuga oid ko'rgazma, tarqatmalar, test savollari. Darsning borishi. I.tashkiliy qism. Salomlashish, davomatni aniqlash, o'quvchilarni o'quv qurollarini nazoratdan o'tkazish, aylanma daftarlarni almashtirish. II. O'tgan mavzuni mustahkamlash. O'tilgan mavzu yuzasidan savol-javob o'tkazish, uy vazifasini bajarilishini tahlili o'tkazilib no'to'g'ri bajarilgan misollar yuzasidan ko'rsatma beraman. II Yangi mavzu bayoni To'g'ri chiziqdan nimalar hosil qilindi? Yana nimalarda kesma va nurni ko'rishimiz mumkin? 1) To'g'ri chiziqda nimalar hosil qilindi? (Kesma, nur) 2) Kesma bilan nurni qanday farqlash mumkin? (Kesmaning ikki tomoni chegaralangan, nurning - bitta tomoni.) Ekran orqali fonar, elektr chiroq, narvon, chorraha, … tasvirlari namoyish etiladi. O'quvchilarning e'tibori ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 2.67 MB
Ko'rishlar soni 274 marta
Ko'chirishlar soni 21 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:28 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 2.67 MB
Ko'rishlar soni 274 marta
Ko'chirishlar soni 21 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga