2-sinf Matematika Bo'laklari bo'yicha shaklni yasash va bo'laklarga ajratish

2-sinf Matematika Bo'laklari bo'yicha shaklni yasash va bo'laklarga ajratish

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
2-sinf Matematika Bo'laklari bo'yicha shaklni yasash va bo'laklarga ajratish - rasmi

Material tavsifi

viloyati tumani Xalq ta'limi bo'limi tasarrufidagi -umumiy o'rta ta'lim maktabi Boshlang'ich sinf o'qituvchisi ning 2-sinf Matematika fanidan Bo'laklari bo'yicha shaklni yasash va bo'laklarga ajratish mavzusida dars ishlanmasi Sana Mavzu: Bo'laklari bo'yicha shaklni yasash va bo'laklarga ajratish Maqsad: O'quvchilarga DTS talablari asosida sonlarni ko'paytirish va bo'lishni o'rgatish. Ta'limiy: O'quvchilarga Bo'laklari bo'yicha shaklni yasash va bo'laklarga ajratish ko'rinishidagi misollarni bajarishni o'rgatish. Tarbiyaviy: Sport bilan shug'ullanishni targ'ib qilish, ish bajarishda tozalikka, ozodalikka, tartibga rioya qilishga o'rgatish. Kommunikativ kompetensiya: matematikaga oid atamalarning ma'nosini tushunib, to'g'ri o'qiy olish;so'z va gaplarni bog'lagan holda o'z fikrini aniq va ravshan ifodalay olish;fikrni mantiqiy izchillikda ifodalay olish;matematik matn ma'nosini qayta so'zlab bera olish; matematik qoidalarni yoddan ayta olish. matematikaga oid audiomatn, videotasvirlarni tinglab tushuna olish, tegishli munosabat bildira olish. O'zini o'zi rivojlantirish kompetensiyasi: o'quv masalasini (maqsadini) topa olish va ifodalay olish, qismlarga ajratish; masala yechimiga yaqinlashish darajasini baholay olish va zarur hollarda o'z faoliyatini to'g'rilay olish; sodda kundalik vaziyatlarda mavjud bilim va ko'nikmalarni qo'llay olish; Dars turi: Yangi tushuncha berish. Metodi: aqliy hujum , mustaqil ish Jihozi: Mavzuga oid ko'rgazma, tarqatmalar, test savollari. Darsning borishi. I.tashkiliy qism. Salomlashish, davomatni aniqlash, o'quvchilarni o'quv qurollarini nazoratdan o'tkazish, aylanma daftarlarni almashtirish. II. O'tgan mavzuni mustahkamlash. O'tilgan mavzu yuzasidan savol-javob o'tkazish, uy vazifasini bajarilishini tahlili o'tkazilib no'to'g'ri bajarilgan misollar yuzasidan ko'rsatma beraman. 3 ta to'g'ri to'rtburchak chizamiz. Birinchisini to'liq, ikkinchisining yarmini, uchinchisining choragini bo'yaymiz. II Yangi mavzu bayoni Bular kubiklar. Kubik nechta bo'lakdan iborat? 3 × 3 + 3 × 3 + 3 × 3 = 27 Ifoda nimani anglatadi? Chapdagi ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 5.81 MB
Ko'rishlar soni 435 marta
Ko'chirishlar soni 15 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:24 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 5.81 MB
Ko'rishlar soni 435 marta
Ko'chirishlar soni 15 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga