2-sinf Matematika Ma'lumotlami jadval ko'rinishida ifodalash dars ishlanma

2-sinf Matematika Ma'lumotlami jadval ko'rinishida ifodalash dars ishlanma

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
2-sinf Matematika Ma'lumotlami jadval ko'rinishida ifodalash dars ishlanma - rasmi

Material tavsifi

viloyati tumani Xalq ta'limi bo'limi tasarrufidagi -umumiy o'rta ta'lim maktabi Boshlang'ich sinf o'qituvchisi ning 2-sinf Matematika fanidan Ma'lumotlami jadval ko'rinishida ifodalash mavzusida dars ishlanmasi Sana Mavzu: Ma'lumotlami jadval ko'rinishida ifodalash Maqsad: O'quvchilarga DTS talablari asosida sonlarni ko'paytirish va bo'lishni o'rgatish. Ta'limiy: O'quvchilarga Ma'lumotlami jadval ko'rinishida ifodalash ko'rinishidagi misollarni bajarishni o'rgatish. Tarbiyaviy: Sport bilan shug'ullanishni targ'ib qilish, ish bajarishda tozalikka, ozodalikka, tartibga rioya qilishga o'rgatish. Kommunikativ kompetensiya: matematikaga oid atamalarning ma'nosini tushunib, to'g'ri o'qiy olish;so'z va gaplarni bog'lagan holda o'z fikrini aniq va ravshan ifodalay olish;fikrni mantiqiy izchillikda ifodalay olish;matematik matn ma'nosini qayta so'zlab bera olish; matematik qoidalarni yoddan ayta olish. matematikaga oid audiomatn, videotasvirlarni tinglab tushuna olish, tegishli munosabat bildira olish. O'zini o'zi rivojlantirish kompetensiyasi: o'quv masalasini (maqsadini) topa olish va ifodalay olish, qismlarga ajratish; masala yechimiga yaqinlashish darajasini baholay olish va zarur hollarda o'z faoliyatini to'g'rilay olish; sodda kundalik vaziyatlarda mavjud bilim va ko'nikmalarni qo'llay olish; Dars turi: Yangi tushuncha berish. Metodi: aqliy hujum , mustaqil ish Jihozi: Mavzuga oid ko'rgazma, tarqatmalar, test savollari. Darsning borishi. I.tashkiliy qism. Salomlashish, davomatni aniqlash, o'quvchilarni o'quv qurollarini nazoratdan o'tkazish, aylanma daftarlarni almashtirish. II. O'tgan mavzuni mustahkamlash. O'tilgan mavzu yuzasidan savol-javob o'tkazish, uy vazifasini bajarilishini tahlili o'tkazilib no'to'g'ri bajarilgan misollar yuzasidan ko'rsatma beraman. Jadvalni to'ldiramiz. Qaysi meva ko'p? Jami mevalar qancha? II Yangi mavzu bayoni Jadvalni daftarimizga ko'chirib, bo'sh kataklarini to'ldiramiz. Rasm asosida yig'indilarni hisoblaymiz 26+26=52 40+53=93 69+16=85 Sabzavotlarni bolalarga teng taqsimlaymiz. Har bir bola nechtadan sabzavot oldi? Alisher 2 soat-u 15 minut avtobusda va 4 soat-u 25 minut poyezdda yurdi. ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 3.52 MB
Ko'rishlar soni 569 marta
Ko'chirishlar soni 136 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:25 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 3.52 MB
Ko'rishlar soni 569 marta
Ko'chirishlar soni 136 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga