3-sinf Matematika Ikki xonali sonni bir va ikki xonali songa bo'lish dars ishlanma

3-sinf Matematika Ikki xonali sonni bir va ikki xonali songa bo'lish dars ishlanma

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
3-sinf Matematika Ikki xonali sonni bir va ikki xonali songa bo'lish dars ishlanma - rasmi

Material tavsifi

viloyati tumani Xalq ta'limi bo'limi tasarrufidagi -umumiy o'rta ta'lim maktabi Boshlang'ich sinf o'qituvchisi ning 3-sinf Matematika fanidan Ikki xonali sonni bir va ikki xonali songa bo'lish mavzusida dars ishlanmasi Sana Mavzu: Ikki xonali sonni bir va ikki xonali songa bo'lish Maqsad: O'quvchilarga DTS talablari asosida sonlarni ko'paytirish va bo'lishni o'rgatish. Ta'limiy: O'quvchilarga Ikki xonali sonni bir va ikki xonali songa bo'lish ko'rinishidagi misollarni bajarishni o'rgatish. Tarbiyaviy: Sport bilan shug'ullanishni targ'ib qilish, ish bajarishda tozalikka, ozodalikka, tartibga rioya qilishga o'rgatish. Kommunikativ kompetensiya: matematikaga oid atamalarning ma'nosini tushunib, to'g'ri o'qiy olish;so'z va gaplarni bog'lagan holda o'z fikrini aniq va ravshan ifodalay olish;fikrni mantiqiy izchillikda ifodalay olish;matematik matn ma'nosini qayta so'zlab bera olish; matematik qoidalarni yoddan ayta olish. matematikaga oid audiomatn, videotasvirlarni tinglab tushuna olish, tegishli munosabat bildira olish. O'zini o'zi rivojlantirish kompetensiyasi: o'quv masalasini (maqsadini) topa olish va ifodalay olish, qismlarga ajratish; masala yechimiga yaqinlashish darajasini baholay olish va zarur hollarda o'z faoliyatini to'g'rilay olish; sodda kundalik vaziyatlarda mavjud bilim va ko'nikmalarni qo'llay olish; Dars turi: Yangi tushuncha berish. Metodi: aqliy hujum , mustaqil ish Jihozi: Mavzuga oid ko'rgazma, tarqatmalar, test savollari. Darsning borishi. I.tashkiliy qism. Salomlashish, davomatni aniqlash, o'quvchilarni o'quv qurollarini nazoratdan o'tkazish, aylanma daftarlarni almashtirish. II. O'tgan mavzuni mustahkamlash. O'tilgan mavzu yuzasidan savol-javob o'tkazish, uy vazifasini bajarilishini tahlili o'tkazilib no'to'g'ri bajarilgan misollar yuzasidan ko'rsatma beraman. Hisoblaymiz 96:4=24 75:25=3 84:12=7 78:26=3 91:13=7 80:16=5 II Yangi mavzu bayoni Sayilgohdagi elektromobil bir vaqtda 14 nafar sayyohga xizmat qiladi. Dam olish kunlari sayyohlar sayr qilishi uchun elektromobil necha marta qatnaydi? Sonlar ishtirokida ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 1.96 MB
Ko'rishlar soni 227 marta
Ko'chirishlar soni 12 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:28 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 1.96 MB
Ko'rishlar soni 227 marta
Ko'chirishlar soni 12 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga