3-sinf Matematika Ikki xonali sonni bir xonali songa bo'lish dars ishlanma

3-sinf Matematika Ikki xonali sonni bir xonali songa bo'lish dars ishlanma

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
3-sinf Matematika Ikki xonali sonni bir xonali songa bo'lish dars ishlanma - rasmi

Material tavsifi

viloyati tumani Xalq ta'limi bo'limi tasarrufidagi -umumiy o'rta ta'lim maktabi Boshlang'ich sinf o'qituvchisi ning 3-sinf Matematika fanidan Ikki xonali sonni bir xonali songa bo'lish mavzusida dars ishlanmasi Sana Mavzu: Ikki xonali sonni bir xonali songa bo'lish Maqsad: O'quvchilarga DTS talablari asosida sonlarni ko'paytirish va bo'lishni o'rgatish. Ta'limiy: O'quvchilarga Ikki xonali sonni bir xonali songa bo'lish ko'rinishidagi misollarni bajarishni o'rgatish. Tarbiyaviy: Sport bilan shug'ullanishni targ'ib qilish, ish bajarishda tozalikka, ozodalikka, tartibga rioya qilishga o'rgatish. Kommunikativ kompetensiya: matematikaga oid atamalarning ma'nosini tushunib, to'g'ri o'qiy olish;so'z va gaplarni bog'lagan holda o'z fikrini aniq va ravshan ifodalay olish;fikrni mantiqiy izchillikda ifodalay olish;matematik matn ma'nosini qayta so'zlab bera olish; matematik qoidalarni yoddan ayta olish. matematikaga oid audiomatn, videotasvirlarni tinglab tushuna olish, tegishli munosabat bildira olish. O'zini o'zi rivojlantirish kompetensiyasi: o'quv masalasini (maqsadini) topa olish va ifodalay olish, qismlarga ajratish; masala yechimiga yaqinlashish darajasini baholay olish va zarur hollarda o'z faoliyatini to'g'rilay olish; sodda kundalik vaziyatlarda mavjud bilim va ko'nikmalarni qo'llay olish; Dars turi: Yangi tushuncha berish. Metodi: aqliy hujum , mustaqil ish Jihozi: Mavzuga oid ko'rgazma, tarqatmalar, test savollari. Darsning borishi. I.tashkiliy qism. Salomlashish, davomatni aniqlash, o'quvchilarni o'quv qurollarini nazoratdan o'tkazish, aylanma daftarlarni almashtirish. II. O'tgan mavzuni mustahkamlash. O'tilgan mavzu yuzasidan savol-javob o'tkazish, uy vazifasini bajarilishini tahlili o'tkazilib no'to'g'ri bajarilgan misollar yuzasidan ko'rsatma beraman. Yashirilgan sonlarni aniqlaymiz II Yangi mavzu bayoni 63:3=21 42:2=21 66:6=11 64:2=32 48:4=22 96:3=32 Hisoblaymiz va bo'linmalarni taqqoslaymiz 42:2 44:4 48:2 36:3 55:5 50:1 33:3 96:4 62:2 = 93:3 96:3 = 96:3 Necha nafar o'quvchi sarguzasht ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 5.1 MB
Ko'rishlar soni 624 marta
Ko'chirishlar soni 138 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:28 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 5.1 MB
Ko'rishlar soni 624 marta
Ko'chirishlar soni 138 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga