3-sinf Matematika Ikki xonali sonni ikki xonali songa bo'lish dars ishlanma

3-sinf Matematika Ikki xonali sonni ikki xonali songa bo'lish dars ishlanma

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
3-sinf Matematika Ikki xonali sonni ikki xonali songa bo'lish dars ishlanma - rasmi

Material tavsifi

viloyati tumani Xalq ta'limi bo'limi tasarrufidagi -umumiy o'rta ta'lim maktabi Boshlang'ich sinf o'qituvchisi ning 3-sinf Matematika fanidan Ikki xonali sonni ikki xonali songa bo'lish mavzusida dars ishlanmasi Sana Mavzu: Ikki xonali sonni ikki xonali songa bo'lish Maqsad: O'quvchilarga DTS talablari asosida sonlarni ko'paytirish va bo'lishni o'rgatish. Ta'limiy: O'quvchilarga Ikki xonali sonni ikki xonali songa bo'lish ko'rinishidagi misollarni bajarishni o'rgatish. Tarbiyaviy: Sport bilan shug'ullanishni targ'ib qilish, ish bajarishda tozalikka, ozodalikka, tartibga rioya qilishga o'rgatish. Kommunikativ kompetensiya: matematikaga oid atamalarning ma'nosini tushunib, to'g'ri o'qiy olish;so'z va gaplarni bog'lagan holda o'z fikrini aniq va ravshan ifodalay olish;fikrni mantiqiy izchillikda ifodalay olish;matematik matn ma'nosini qayta so'zlab bera olish; matematik qoidalarni yoddan ayta olish. matematikaga oid audiomatn, videotasvirlarni tinglab tushuna olish, tegishli munosabat bildira olish. O'zini o'zi rivojlantirish kompetensiyasi: o'quv masalasini (maqsadini) topa olish va ifodalay olish, qismlarga ajratish; masala yechimiga yaqinlashish darajasini baholay olish va zarur hollarda o'z faoliyatini to'g'rilay olish; sodda kundalik vaziyatlarda mavjud bilim va ko'nikmalarni qo'llay olish; Dars turi: Yangi tushuncha berish. Metodi: aqliy hujum , mustaqil ish Jihozi: Mavzuga oid ko'rgazma, tarqatmalar, test savollari. Darsning borishi. I.tashkiliy qism. Salomlashish, davomatni aniqlash, o'quvchilarni o'quv qurollarini nazoratdan o'tkazish, aylanma daftarlarni almashtirish. II. O'tgan mavzuni mustahkamlash. O'tilgan mavzu yuzasidan savol-javob o'tkazish, uy vazifasini bajarilishini tahlili o'tkazilib no'to'g'ri bajarilgan misollar yuzasidan ko'rsatma beraman. Berilgan sonlar 2 ga ham, 3 ga ham bolinadimi? 6 ga-chi? 24;2=12 24:3=8 24:6=4 36:2=18 36:3=12 36:6=6 42:2=21 42:3=14 42:6=7 66:2=33 66:3=22 66:6=11 84:2=42 84:3=28 84:6=14 96:2=48 96:3=32 96:6=16 II Yangi mavzu bayoni Hisoblashni tushuntiramiz 40:10=4 90:30=3 60:20=3 80:40=2 ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 3.02 MB
Ko'rishlar soni 296 marta
Ko'chirishlar soni 32 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:28 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 3.02 MB
Ko'rishlar soni 296 marta
Ko'chirishlar soni 32 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga