4-sinf Matematika 3-chorakda o'tilganlarni takrorlash dars ishlanmasi

4-sinf Matematika 3-chorakda o'tilganlarni takrorlash dars ishlanmasi

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
4-sinf Matematika 3-chorakda o'tilganlarni takrorlash dars ishlanmasi - rasmi

Material tavsifi

viloyati tumani Xalq ta'limi bo'limi tasarrufidagi -umumiy o'rta ta'lim maktabi Boshlang'ich sinf o'qituvchisi ning 4-sinf Matematika fanidan 3-chorakda o' tilganlarni takrorlash mavzusida dars ishlanmasi Sana: Mavzu: 3-chorakda o' tilganlarni takrorlash Maqsad: O'quvchilarga DTS talablari asosida sonlarni ko'paytirish va bo'lishni o'rgatish. Ta'limiy: O'quvchilarga 3-chorakda o' tilganlarni takrorlash ko'rinishidagi misollarni bajarishni o'rgatish. Tarbiyaviy: Barkamol avlodga xos odoblilik san'ati va madaniyatini o'rgatish. Rivojlantiruvchi: O'quvchilarni og'zaki va yozma hisoblash malakalarini o'stirish. O'quv jarayoniga oid kompetensiya:TK1matematikaga oid atamalarning ma'nosini tushunib to'g'ri o'qiy olish;so'z va gaplarni bog'lagan holda o'z fikrini aniq va ravshan ifodalay olish;TK1 matematik qoidalarni ifodali ayta olish.FK-1:sonlarni qo'sh ish va ayirish jadvallaridan, arifmetik amallarning algoritmlaridan foydalangan holda 100 ichida ikkita ikki xonali sonlar ustida arifmetik amallarni yozma bajara oladi; Dars turi: Yangi tushuncha berish.Metodi: aqliy hujum , mustaqil ish Jihozi: Mavzuga oid ko'rgazma, tarqatmalar, test savollari. Darsning borishi. I tashkiliy qism. a) salomlashish, davomotni aniqlash, tozalikni tekshirish b) ma'naviyat daqiqasi Kun yangiligi II. Otgan mavzuni mustahkamlash. O'tilgan darsda Takrorlash yuzasidan savol-javob o'tkazish, uy vazifasini bajarilishini tahlili o'tkazilib no'to'g'ri bajarilgan misollar yuzasidan ko'rsatma beraman. II Yangi mavzu bayoni 1-misol. Jadval bo' yicha sodda masalalar tuzing va ularni yeching: b=8 30 cm a=10 cm a=50 cm a=10 cm b=40 cm 2-misol. ; ; 3-misol. Operator tushgacha rejalashtirilgan vazifalarning qismini, tushdan keyin qismini bajardi. Operator rejada belgilangan vazifalarning 1 kun davomida qancha qismini bajargan? yechim.1-+= 1-= Javob: qisminibayoni 4-misol. Qaysi tasma bo'lagi uzun? Buni qanday bilish mumkin? 57-37=27 5-misol. Hisoblang: ; ; Misolni o'quvchilar mustaqil bajaradilar. Ular ishini kuzatish va baholash. IV. ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 629.44 KB
Ko'rishlar soni 234 marta
Ko'chirishlar soni 18 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:31 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 629.44 KB
Ko'rishlar soni 234 marta
Ko'chirishlar soni 18 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga