4-sinf Matematika Bir mahrajli kasrlar ayirmasini topish dars ishlanma

4-sinf Matematika Bir mahrajli kasrlar ayirmasini topish dars ishlanma

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
4-sinf Matematika Bir mahrajli kasrlar ayirmasini topish dars ishlanma - rasmi

Material tavsifi

viloyati tumani Xalq ta'limi bo'limi tasarrufidagi -umumiy o'rta ta'lim maktabi Boshlang'ich sinf o'qituvchisi ning 4-sinf Matematika fanidan Bir mahrajli kasrlar ayirmasini topish mavzusida dars ishlanmasi Sana: Mavzu: Bir mahrajli kasrlar ayirmasini topish Maqsad: O'quvchilarga DTS talablari asosida sonlarni ko'paytirish va bo'lishni o'rgatish. Ta'limiy: O'quvchilarga Bir mahrajli kasrlar ayirmasini topish ko'rinishidagi misollarni bajarishni o'rgatish. Tarbiyaviy: Barkamol avlodga xos odoblilik san'ati va madaniyatini o'rgatish. Rivojlantiruvchi: O'quvchilarni og'zaki va yozma hisoblash malakalarini o'stirish. O'quv jarayoniga oid kompetensiya:TK1matematikaga oid atamalarning ma'nosini tushunib to'g'ri o'qiy olish;so'z va gaplarni bog'lagan holda o'z fikrini aniq va ravshan ifodalay olish;TK1 matematik qoidalarni ifodali ayta olish.FK-1:sonlarni qo'sh ish va ayirish jadvallaridan, arifmetik amallarning algoritmlaridan foydalangan holda 100 ichida ikkita ikki xonali sonlar ustida arifmetik amallarni yozma bajara oladi; Dars turi: Yangi tushuncha berish. Metodi: aqliy hujum , mustaqil ish Jihozi: Mavzuga oid ko'rgazma, tarqatmalar, test savollari. Darsning borishi. I tashkiliy qism. a) salomlashish, davomotni aniqlash, tozalikni tekshirish b) ma'naviyat daqiqasi Kun yangiligi II. Otgan mavzuni mustahkamlash. O'tilgan darsda Takrorlash yuzasidan savol-javob o'tkazish, uy vazifasini bajarilishini tahlili o'tkazilib no'to'g'ri bajarilgan misollar yuzasidan ko'rsatma beraman. 5-misol. ; ; 6-misol. Shahnoza badiiy asarning bir haftada qismini, keyingi haftada qismini o'qidi. Shahnoza 2 hafta davomida asarning jami qancha qismini o'qigan? yechim: += Javob: qismini II Yangi mavzu bayoni 1-misol. Qaysi tasma bo'lagi uzun? Buni qanday bilish mumkin? 2-misol. Hisoblang: ; ; 3-misol. Yuk vagonida 64 t bug'doy bor. Tushgacha bug'doyning qismi vagondan tushirildi. Vagonda qancha bug'doy qoldi? yechim: 64*=24 64-24=40 Javob:40 t qoldi. Misolni o'quvchilar mustaqil bajaradilar. Ular ishini ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 618.23 KB
Ko'rishlar soni 183 marta
Ko'chirishlar soni 15 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:31 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 618.23 KB
Ko'rishlar soni 183 marta
Ko'chirishlar soni 15 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga