5-sinf Tarbiya fanidan Har bir inson hurmatga loyiq dars ishlanmalar

5-sinf Tarbiya fanidan Har bir inson hurmatga loyiq dars ishlanmalar

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
5-sinf Tarbiya fanidan Har bir inson hurmatga loyiq dars ishlanmalar - rasmi

Material tavsifi

VILOYATI TUMANI -UMUMIY O'RTA TA'LIM MAKTABI TARBIYA FANI O'QITUVCHISI NING 5-SINF O'QUVCHILARI UCHUN BIR SOATLIK DARS ISHLANMASI. MAVZU: HAR BIR INSON HURMATGA LOYIQ. Fan : Tarbiya. Sinf : 5 Mavzu : 13-14-mavzu. Har bir inson hurmatga loyiq. Mashg'ulotning texnologik xaritasi va o'tkazish rejasi. Dars bosqichlari. Darsning borishi: I. tashkiliy qism - 3 daqiqa. Salomlashish, davomatni aniqlash, o'quvchilarni darsga hozirlash. O'quvchilar faolligini oshirish va kayfiyatlarini ko'tarish uchun ulardan bir-birlariga kompliment, maqtov aytishlari so'raladi. II. O'tilgan mavzuni takrorlash va baholash - 10 daqiqa. O'tilgan mavzuni baholash va mustahkamlashda Blits savol-javob metodidan foydalaniladi. Bunda o'quvchilardan tezkorlik va aniqlik talab qilinadi. O'tilgan mavzu: Maqsadim mening ishtiyoqim. Savollar quyidagicha bo'lishi mumkin: Maqsad nima? Ishtiyoq nima? Motivatsiya so'zining ma'nosi nima? Ishtiyoq kuchli inson qanday natijalarga erishadi? Kuchli ishtiyoqi orqali ulkan yutuqlarga erishgan kimlarni bilasiz? Siz ijodkormisiz? Motivatsiyani oshirish yo'llari qanday? Klaster usuli. O'quvchilar asosiy fikrga mos fikrlarini aytadilar va yozadilar: O'tilgan mavzuni mustahkamlashning navbatdagi qismida Bingo metodidan foydalaniladi. Bunda o'quvchilarga jadval tarqatiladi. Savollar o'qituvchi tomonidan o'qib eshitiladi. O'quvchilar esa savol raqamini jadvalda berilgan javoblarning to'g'risiga yozib chiqadilar. Bu usul orqali o'quvchilar o'z-o'zini yoki partadoshi bilan bir-birlarini baholaydilar. U yoki bu narsa bilan shug'ullanish istagi. 5 yoshidan tarjimonlik bilan shug'ullangan. 12 yoshidan davlatni boshqara boshlagan. 14 yoshida Boku universitetiga o'qishga qabul qilingan. 6 yil ichida uchta fakultetni tamomlagan yozuvchi va bastakor. Yoshligidan matematikaga qiziqib, 20 yoshida fan doktori bo'lgan. O'tilgan mavzu bo'yicha o'quvchilar fikri umumlashtiriladi. Darsning bu bosqichi tugagach o'qituvchi tomonidan yangi mavzu e'lon qilinadi. II. Yangi mavzu: Har bir inson hurmatga loyiq. (10 daqiqa) ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → pptx, docx
Fayl hajmi 26.06 MB
Ko'rishlar soni 1576 marta
Ko'chirishlar soni 562 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:37 Arxiv ichida: pptx, docx
Joylangan
Fayl formati zip → pptx, docx
Fayl hajmi 26.06 MB
Ko'rishlar soni 1576 marta
Ko'chirishlar soni 562 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: pptx, docx
Tepaga