6-sinf Tabiiy fan Gidrasfera va uning qismlari mavzusida ochiq dars ishlanma

6-sinf Tabiiy fan Gidrasfera va uning qismlari mavzusida ochiq dars ishlanma

O'qituvchilarga / 6-11 Sinf Dars ishlanmalar
6-sinf Tabiiy fan Gidrasfera va uning qismlari mavzusida ochiq dars ishlanma - rasmi

Material tavsifi

Xorazm viloyati Urganch tumani 19-sonli umumta'lim maktabi Tabiiy fanlar fani o'qituvchisi Jumaboyeva Zuxra 6- sinflar uchun tayyorlagan 1 soatlik dars ishlanmasi 2023 Mavzu: GIDROSFERA VA UNING QISMLARI Dars tùri: No'an'anaviy Dars tipi: Yangi bilimlarni o'rganish Dars metodi: Xaritadan top, Fikrlashning shiddatli hujumi, Amaliy mashg'ulot,Ruchkani qo'y Darsga kerakli jihozlar: 1. 6-sinf Tabiiy fan darsligi, Dunyonin tabiiy xaritasi, AKT(Slayd), Tarqatmalar, Ko'rgazmali qurollar, jadvalli ko'rgazmalar 2. Prezentaciya. (20min slayd) Tayanch so'zlar: Gidrosfera,okeanlar, exolot, qo'ltiqlar, bog'ozlar,materik yonbag'ri, shelf, dengizlar II. Dars maqsadi a)Ta'limiy : O'quvchilarga 6-sinf Gidrosfera vauning tarkibiy qismlari,dengizlar ,qo'ltiqlar, bo'g'ozlar,ularning chuqurligini aniqlash kabi tushunchalarni berish. b)Tarbiyaviy: Keng dunyoqarashni yuksaltirish, o'z-o'zini tarbiyalashga, ziyrak, zukko, bilimli yoshlarni tarbiyalashga qaratadi c)Rivojlantiruvchi: Erkin fikrlay olish xususiyatlarini rivojlantirish, Tanqidiy fikrlash darajasini yuksaltirish Rivojlantiruvchi tayanch kompetensiyalar elementlari: Kommunikativlik kompetensiya: Darsda keltirilgan geografik tushunchalar va yozma ko'rinishda aniq tushinarli bayon qila olish, o'quvchilarda nutq madaniyatini shakllantirish. Axbarot texnologiyasi bilan ishlash kompetensiyasi: Turli axbarot manbalaridan kerakli ma'lumotlarni mustaqil ravishda izlab topa olish, ulardan foydalanish, axbarot texnologiyalar xavfsizligini bilish va amal qilish. O'z-o'zini rivojlantirish kompetensiyasi: Egallangan bilimlarni tahlil qila olish, turli didaktik topshiriqlarni bilan ishlay olish, o'z-o'zini baholash Dars shiori: Ilm baxtli kelajak kafolatidir. Dars boshlanadi: O'quvchilar bilan salomlashib, sana, fan, davomat, ob-havo, fasl haqida so'raladi. Guruhlarga bo'lib, o'quvchilar orasidan guruh sardori tanlab olinadi 3 guruhga bo'lib olamiz Guruh 2- Guruh 3- Guruh Uyga vazifani so'rash. Fikrlashning shiddatli hujumi metodi. Bunda Guruhdagi o'quvchilar ma'lumot aytishadi. Keyingi guruh ma'lumotni tahlil qiladi. Ma'lumot aniq bo'lsa, o'quvchilar ma'lumot haqida umumiy bahs yuritishadi. So'nggida ma'lumotga tanqidiy fikr yuritish topshiriladi. Harakatdagi Vulqon Tinch okeani bo'yi davlatlarida ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 14.62 MB
Ko'rishlar soni 307 marta
Ko'chirishlar soni 39 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 20:10 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 14.62 MB
Ko'rishlar soni 307 marta
Ko'chirishlar soni 39 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga