11-sinf Kimyo fanidan Kimyoviy reaksiya tezligiga doir masalalar yechish ish tajribasi

11-sinf Kimyo fanidan Kimyoviy reaksiya tezligiga doir masalalar yechish ish tajribasi

O'qituvchilarga / 6-11 Sinf Dars ishlanmalar
11-sinf Kimyo fanidan Kimyoviy reaksiya tezligiga doir masalalar yechish ish tajribasi - rasmi

Material tavsifi

Kattaqo'rg'on shahar XTB ga qarashli 14-umumiyo'rta ta'lim maktabi kimyo fani o'qituvchisi BULATOVA NASIBA tomonidan Kimyoviy reaksiya tezligiga oid masalalar yechish mavzusida yosh mutaxassislar uchun Uslubiy tavsiya Tabiiyfanlar«Metod kengashi 2023-yil 3-yanvar № 3-sonli yigilishida ko'rib chiqildi va tasdiqlandi. O'qituvchi: Bulatova Nasiba Normamatovna. Taqrizchilar: 1.Mahmudova F.Kattaqo'rg'on shahar 2-IDUMning oily toifali kimyo fan o'qituvchisi . 2.Payshanova. Kattaqo'rg'on shahar 4-umumiy o'rta ta'lim maktabning oily toifali kimyo fan o'qituvchisi. Sana: Sinf: 11- B Darsshiyori:Kimki chuqur bilsa kimyoni Bir kun kelib qo'lga olardunyoni Darsningborishi I. tashkiliy jarayon. 1. O'quvchilarning darsga tayyorgarligini nazorat qilish. 2. Darsga qo'yiladigan talablar bilan tanishtirish. Darsgaqo'yiladigantalablar: 1. Darsda faol qatnashish 2. O'z fikrini bayon etish. 3. O'zaro hurmat, ya'ni o'zgalar fikrini eshitish va hurmat qilish. 4. Tomoshabin bo'lmaslik. Darsdannimakutamiz? 1. Mustaqilfikr. 2. Faollik 3. To'g'ri xulosa chiqarish. Fanga oid kompetensiya: kimyoviy reaksiyalarni yozma va og'zaki ifodalay oladilar. Reaksiya tezligiga oid termin va formulalani biladilar Komunikativkompetensiya:o'quvchilar muloqotga erkin kirisha oladilar. Tayanchkompetensiya:matematik savodxonlik mavzuga oid hisoblashlarni oson yo'l bilan yecha oladilar. Axborotbilanishlashkompetensiyasi:Texnika yutuqlaridan foydalanib internetdan mavzuga oid axborotlarni topa oladi va axborot xavfsizligiga rioya qiladi. O'z-o'zinirivojlantirishkompetensiyasi: Kimyoviy reaksiya tezligiga oid ma'lumotlarni hayotda qo'llash, masalalar ishlash ko'nikma, malakalarini oshirib kelajakda egallagan kasblarida qo'llash. Dasrningusuli:Noan'anaviy. Darsningturi: yangi bilim va tushuncha berish. Dars metodi: aqliy hujum,Begonani top ,kim chaqqon, klaster, notalar. DARSNING BORISHI: I. Bosqich. tashkiliy qism . 1.Salomlashish O'qituvchi: -Ilmli bo'lish ham emasdir oson G'ayrat qil ilm ol hozir bor imkon. Har bir daqiqaning qadrini angla Muallim o'gitin qoldirmay tingla deya sizlarni ilm olishga chorlaganim holda darsimizni boshlaymiz. Aziz bolajonlarim, sog'lommisiz, omonmisiz, Darsimizga tayyormisiz? O'quvchilar: -Rahmat ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 2.08 MB
Ko'rishlar soni 273 marta
Ko'chirishlar soni 25 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 20:07 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 2.08 MB
Ko'rishlar soni 273 marta
Ko'chirishlar soni 25 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga