6-sinf Matematika fanidan O'nli kaslarni 10ga, 100ga, 1000ga bo'lish ochiq dars ishlanma

6-sinf Matematika fanidan O'nli kaslarni 10ga, 100ga, 1000ga bo'lish ochiq dars ishlanma

O'qituvchilarga / 6-11 Sinf Dars ishlanmalar
6-sinf Matematika fanidan O'nli kaslarni 10ga, 100ga, 1000ga bo'lish ochiq dars ishlanma - rasmi

Material tavsifi

O'zbekiston Respublikasi Xalq Ta'lim Vazirligi Namangan viloyati Xalq ta'limi Boshqarmasi Yangiqo'rg'on XTBga qarashli 10-umumiy o'rta ta'lim maktabi matematika fani o'qituvchisi Jo'raboyeva Madinaning bir soatlik Mavzu: O'nli kasrlarni 10 ga, 100 ga, 100 ga, … bo'lish. Darsning maqsadlari: Ta'limiy maqsad: O'quvchilarga o'nli kasrlarni10 ga, 100 ga, 100 ga, … bo'lish haqidagi tushunchalarni berish. Tarbiyaviy maqsad: O'quvchilarga mavzuni tushuntirish bilan birga, ularni Vatanga sadoqatli, ota-onalarga hurmatda bo'lish ruhida tarbiyalab borish. Rivojlantiruvchi maqsad: O'quvchilarda o'nli kasrlarni natural sonlarga ko'paytirish mavzusi haqida hosil bo'lgan tushuncha, malaka va ko'nikmalarni shakllantirish. Darsning uslubi: Noan'anaviy musobaqa usuli. Darsning jihozlari: Darslik, rangli rasmlar, tarqatmali savollar yozilgan kartochkalar, klaster Dars texnologik xaritasi Darsning rejasi: 1.O'nli kasrlarni natural sonlarni bo'lish qoidasini eslash 2.O'nli kasrlarni 10 ga, 100 ga, 100 ga … bo'lish. 3.Misollar yechish. tashkiliy qism. Salomlashish va davomatni aniqlash. Sinifni darsga tayyorgarligini nazorat qilib, guruhlarga ajratish. Darsni borish tartibi: O'quvchilar bilan salomlashilgandan so'ng, sinf shiori tinglanadi. MATEMATIKA FANINI O'RGANMOQQA, BIZ TAYYORMIZ SABOQQA. Shundan so'ng navbatchi o'quvchudan davomat aniqlab olinadi. Sinf o'quvchilarini guruhlarga ajratib, har bir guruhga nom beraman. Guruhlarni baholab borishni darsga taklif etilgan o'qituvchilarga topshiraman. Shundan so'ng o'quvchilarni musobaqa shartlari bilan tanishtirib chiqaman. Ma'naviyat daqiqasida O'zbekiston - Vatanim mavzusida bellashadilar. Bunda har bir guruhga Prezidentimiz va Vazirlar Maxkamasi tomonidan chiqarilgan farmon va qarorlar, fanlaroro bog'lanish, hamda ma'muriy idoralarni qay darajada bilishlarini aniqlash maqsadida to'rttadan tarqatma savollar beriladi. O'tilgan mavzuni mustahkamlash Bo'lish qanday bajarilganini tushuntiramiz O'nli kasrdagi vergulga e'tibor berilmaydi va natural sonlarni bo'lish qoidasiga rioya qilinadi. O'nli kasrning kasr qismidagi raqamlar nechta bo'lsa, natijaning chap tomonidan shuncha raqam ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 9.23 MB
Ko'rishlar soni 278 marta
Ko'chirishlar soni 181 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 20:10 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 9.23 MB
Ko'rishlar soni 278 marta
Ko'chirishlar soni 181 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga