9-sinf Adabiyot fanidan Alpomish dostonidan berilgan parcha tahlili dars ishlanma

9-sinf Adabiyot fanidan Alpomish dostonidan berilgan parcha tahlili dars ishlanma

O'qituvchilarga / 6-11 Sinf Dars ishlanmalar
9-sinf Adabiyot fanidan Alpomish dostonidan berilgan parcha tahlili dars ishlanma - rasmi

Material tavsifi

O'zbekiston Respublikasi xalq ta'limi vazirligi Surxondaryo viloyati xalq ta'limi boshqarmasi Sho'rchi tuman xalq ta'limi bo'limiga qarashli 30- UMUMIY O'RTA TA'LIM MAKTABI ONA TILI VA ADABIYOTI FANI O'QITUVCHISI BOBOQULOVA NIGORANING Alpomish dostonidan berilgan parcha tahlili MAVZUSIDA BIR SOATLIK Nazariy dars rejasi № 1 O'quv fanining nomi: Adabiyot Mavzu nomi: Alpomish dostonidan berilgan parcha tahlili DTS bo'yicha maqsadlar: Ta'limiy maqsad: Alpomish dostonini tahlil qilish va asar qahramonlari xatti-hararakatlariga baho berish; Tarbiyaviy maqsad: o'quvchilarni kelajakda el-yurtga nafi tegadigan insonlar qatorida bo'lishga undash, Alpomish obrazi orqali mard inson bo'lishga undash; Rivojlantiruvchi maqsad: o'quvchilarni dostonlarni tahlil qilishga o'rgatish. Dars ko'rinishi: Noan'anaviy. Darsda qo'llanilgan metodlar : Tushunchalar tahlili, Muommoli ta'lim, Bulutchalar, MM. Dars jihozlari: 9-sinf adabiyot darslik, proyektor, ekran, slayd ,kompyuter, dostonga oid rasmlari, rag'bat kartochkalari. Darsdan kutilayotgan natijalar : Alpomish dostoni haqida tasavvurga ega bo'ladilar. Doston turlari va doston aytuvchilar tog'risida ma'lumotga ega bo'ladi. I. Darsning borishi: tashkiliy qism: o'quvchilar bilan salomlashiladi,o'quvchilar davomati aniqlanadi.Kun hikmati va dars shiori eslanadi. Dars shiori:Mardlik-mangulik. O'quvchilar guruhlarga bo'linadi.Guruh nomlari va shiorlari tanlanadi. 1. Kitobxonlar Kitobdan jonsiz, ammo sodiq do'stlardir 2.Bilimdonlar Kelib ketma, bilib ket O'qib ketma,uqib ket Asar qahramonlari II. O'tgan mavzuni so'rash va mustahkamlash. 1-topshiriq.O'quvchilarning doston yuzasidan bilimlarini sinaymiz.Buning uchun Tushunchalar tahlili usulidan foydalaniladi.Bilamizki,dostonda tushunilishi qiyin so'zlarning izohi berilgan. 2-topshiriq. Muammoli ta'lim metodi orqali o'quvchilarning doston haqidagi fikr-mulohazalari, tanqidiy tahliliy qarashlari rivojlantiriladi.Har bir guruhga bittadan muammo qo'yiladi va o'quvchilar uning sabab va yechimlarini topishga harakat qilishadi 3 topshiriq.Bu topshiriqda o'quvchilar markaziy bulutdagi qahramonga sifatlar yozishi kerak bo'ladi. A 4-topshiriqda esa o'quvchilar MM-maqollarni moslashtiring metodi yordamida mavzu bo'yicha ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 365.43 KB
Ko'rishlar soni 230 marta
Ko'chirishlar soni 25 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 20:23 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 365.43 KB
Ko'rishlar soni 230 marta
Ko'chirishlar soni 25 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga