9-sinf Ona tili fanidan Qo'shma gap qismlari va ularni bog'lovchi vositalar

9-sinf Ona tili fanidan Qo'shma gap qismlari va ularni bog'lovchi vositalar

O'qituvchilarga / 6-11 Sinf Dars ishlanmalar
9-sinf Ona tili fanidan Qo'shma gap qismlari va ularni bog'lovchi vositalar - rasmi

Material tavsifi

SIRDARYO VILOYATI GULISTON SHAHAR 2- UMUMTA'LIM MAKTABINING ONA TILI VA ADABIYOT FANI O'QITUVCHISI BERDIYEVA GULbahoR RAIMQULOVNANING ONA TILI FANIDAN BIR SOATLIK OCHIQ DARS ISHLANMASI Mavzu: Qo'shma gap qismlari va ularni bog'lovchi vositalar 9-sinf Mavzu: QO'SHMA GAP QISMLARI VA ULARNI BOG'LOVCHI VOSITALAR Darsninng maqsadi: 1.Ta'limiy maqsad: qo'shma gap qismlari va ularni bog'lovchi vositalar haqida ma'lumot berish. 2.Tarbiyaviy maqsad: doimiy ravishda o'z-o'zini jismoniy, ma'naviy, ruhiy, intellektual va kreativ rivojlantirish, o'z xatti-harakatini baholash. 3.Rivolantiruvchi maqsad: o'quvchilarda nutqiy kompetensiya (tinglab tushunish, o'qish, so'zlash, yozish)ni rivojlantirish. Dars turi: Yangi bilim berish. Dars shakli: noan'anaviy Darsda qo'llanilgan innovatsion texnologiya va metodlar: Kayfiyat metodi, Bingo testi, Kim chaqqon?, Izlab top, 3 ta rost, bitta yolg'on. Dars jihozi: darsik, yozuv taxtasi, mavzuga oid taqdimotlar, tarqatmalar, stiker, markerlar. Darsdan ko'zlangan maqsad. STEAM yondashuvli dars Darsning borishi: I.tashkiliy qism. Salomlashib olgach, ona tili o'qituvchisi darsni biron bir ona tili haqidagi she'r bilan boshlasa, maqsadga muvofiq bo'ladi. Masalan: Ona tilim fanlar sardori, Har bir fandan yuksak salmog'i. U fanlarning erur mayog'i Ona tilim, jon-u dilim bu Ham shuhratim, shon g'ururim bu. Ilk bor dedim shu tilda-ota, Ilk bor dedim shu tilda ona, Rizq-ro'z istab deganman nanna, Davlat tili baxtimiz, ona tili darsimiz. O'quvchilar jamoasi bugungi ijtimoiy-iqtisodiy jarayon va progressiv o'zgarishlarga hamohang tarzda bugungi kunnig tarix sahifalaridagi o'rni haqida ma'lumot keltirilib, o'quvchilarning kasb tanlashdagi qiziqishlaridan kelib chiqib, guruhlar quyidagicha nomlanadi. 1. Salomatlik posbonlari guruhi 2. Adolat posbonlari guruhi 3. Kuch-qudrat timsollari guruhi Dastlab, Kayfiyat metodi orqali o'quvchilarning qanday kayfiyatda ekanliklari aniqlanadi. 1-guruh: ob-havo orqali 2-guruh: o'simliklar orqali . 3-guruh: hayvonot olami orqali ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → pptx, docx
Fayl hajmi 1.91 MB
Ko'rishlar soni 281 marta
Ko'chirishlar soni 62 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 20:27 Arxiv ichida: pptx, docx
Joylangan
Fayl formati zip → pptx, docx
Fayl hajmi 1.91 MB
Ko'rishlar soni 281 marta
Ko'chirishlar soni 62 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: pptx, docx
Tepaga