10-sinf O'zbekiston tarixi Turkistonda jadidchilik harakatining vujudga kelishi dars ishlanma

10-sinf O'zbekiston tarixi Turkistonda jadidchilik harakatining vujudga kelishi dars ishlanma

O'qituvchilarga / 6-11 Sinf Dars ishlanmalar
10-sinf O'zbekiston tarixi Turkistonda jadidchilik harakatining vujudga kelishi dars ishlanma - rasmi

Material tavsifi

Mavzu Turkistonda jadidchilik harakatining vujudga kelishi Maqsadlari Ta'limiy maqsad O'quvchilarga jadidchilik harakatlarning maqsadi va vazifalarini nomayondalarini ilm fandagi yutuqlarini o'rgatish Tarbiyaviy maqsadi O'quvchilarga jadid so'zining ma'nolari xalq bilan munosabati bugungi kunga nisbatan qanday bo'lganligini ajdodlarimizning kelajak avlodlarni o'ylab jon kuyarligi mehnat sevarligi haqida ma'lumot berish Rivojlantiruvchi maqsad O'quvchilarga mavzudagi eng kerakli atamalarni allomalarni ismlarini ajratib olish ko'nikmalarini rivojlantirish darsga bo'lgan qiziqishini diqqatini oshirish Dars jihozlari 10 sinf O'zbekiston tarixi darsligi Jadidchilik harakati nomoyondalari suratlari Jadidchilik harakati bayrog'i Tarqatma materiallar Dars turi ma'ruza va hikoya suhbat Yangi dars mavzusining tayanch tushunchalari Jadid ulusi jadid maorif taraqqiy xushnud shuhrat osiyo samarqand Sadoi Turkiston Sadoi Farg'ona El bayrog'i Kengash Ulug' Turkiston Oyna jurnali Hurriyat Farg'ona sahifasi Birinchi muallim Ikkinchi muallim Behbudiya kutubxonasi Adibi avval Adibi soniya Yer yuzi Turkiy guliston Yazid axloq Tarbiyayi' atfol Senzura Qor yog'di Sho'rai Islomiya Ittifoq Musulmon markazi Delegat Federatsiya Avtonomiya Antanta Front Dars bo'limlari 1 tashkiliy qism 2minut 2 O'tilgan mavzuni so'rash 12 Minut 3 Yangi mavzuning bayoni 15 minut 4 Yangi mavzuni mustahkamlash 12 minut 5 Darsni yakunlash 2minut 6 Uyga vazifa 2minut 1 tashkiliy qism O'qituvchi sinfga kirib keladi O'quvchilar bilan salomlashadi Sinfning tozaligini ko'zdan kechiradi Bugungi navbatchini aniqlaydi davomatni belgilaydi so'ngra uyga berilgan vazifani qanday mavzu ekanini so'raydi 2 O'tilgan mavzuni so'rash Bunda o'qituvchi ''Aqliy hijum'' metodidan foydalaniladi O'qituvchi sinfdagi o'quvchilarni 3 guruhga ajratadi O'qituvchi oldindan tayyorlab kelingan tarqatma materiallarini doskaga ilib qo'yadi Bu tarqatma materiallar har xil mevalar va sabzavotlar ko'rinishida bo'ladi ularning orqa tarafida o'tilgan mavzu yuzasidan savollar yozib qo'yilgan Har bir guruhdan ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → pdf
Fayl hajmi 548.25 KB
Ko'rishlar soni 222 marta
Ko'chirishlar soni 39 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 20:04 Arxiv ichida: pdf
Joylangan
Fayl formati zip → pdf
Fayl hajmi 548.25 KB
Ko'rishlar soni 222 marta
Ko'chirishlar soni 39 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: pdf
Tepaga