8-sinf Ona tili. Gapning ikkinchi darajali bo'laklari yuzasidan tahlil

8-sinf Ona tili. Gapning ikkinchi darajali bo'laklari yuzasidan tahlil

O'qituvchilarga / 6-11 Sinf Dars ishlanmalar
8-sinf Ona tili. Gapning ikkinchi darajali bo'laklari yuzasidan tahlil - rasmi

Material tavsifi

O'zbekiston RespublikaSI MAKTABGACHA VA MAKTAB TA'LIMI VAZIRLIGI VILOYATI tuman -umumiy o'rta ta'lim maktabi ona tili fani o'qituvchisi ning 8-sinf ona tili fanidan 1 soatlik IKKINCHI DARAJALI BO'LAKLAR Annotatsiya: ushbu dars ishlanmada 8-sinf o'quvchilariga ona tili fanidan Gapning ikkinchi darajali bo'laklari mavzusini o'qitish texnologiyasi interfaol usullar va zamoniy metodlar orqali ochib berilgan. Kalit so'zlar: ikkinchi darajali bo'laklar, og'zaki va yozma, husnixat, hol, aniqlovchi, to'ldiruvchi, gap… Mavzu: Ikkinchi darajali bo'laklar Ta'limiy: o'quvchilarning gapning ikkinchi darajali bo'laklari yuzasidan o'zlashtirilgan bilim, ko'nikma va malakalarni mustahkamlash. Tarbiyaviy: yosh avlod ongi va qalbiga odamiylik, insonparvarlik, vatanparvarlik va insoniylik fazilatlarini singdirish. T.K.5-Milliy va umummadaniy kompetensiyasini shakllantirish. Rivojlantiruvchi: mavzu orqali o'quvchilarni mustaqil tarzda sintaktik tahlilni amalga oshirish, og'zaki va yozma ko'nikmasini shakllantirish. T.K.6- ijtimoiy tarmoqlardan mavzuga doir qo'shimcha ma'lumotlar haqida xabardor bo'lish hamda foydalanish kompetensiyasini shakllantirish. Dars turi: mustahkamlash darsi Dars usullari: savol-javob, mashq bajarish, kichik guruhlarda ishlash, So'z yomg'iri, Tasvir va tasavvur, Lug'at orqali tekshirish, Konseptual jadval, Ijodiy mashq…. Dars uchun jihozlar: 8-sinf Ona tili darsligi, slayd taqdimotlari… Dars rejasi: Darsning borishi: 1.tashkiliy qism. Salomlashish, davomatni aniqlash, sinf tozaligini kuzatish, o'quvchilar diqqatini jalb etish. Bunda So'z yomg'iri usulidan foydalanamiz. Savollar bulutchalar shaklidagi tarqatmalar ichiga joylashtiriladi.Savollar ona tili, yoki o'tilgan mavzular asosida bo'lishi shart emas. Bu usul o'quvchilar diqqatini jalb etishda yordam beradi. Dars tashkil etilgach, uy vazifasi tekshiriladi. Uyga vazifa qilib 147-topshiriqda berilgan hikoyatni o'qib kelish berilgan edi. Hikoyat yuzasidan qisqa savol-javob, qilinadi, 148-topshiriq uchun lug'at slaydda ko'rsatiladi. Shundan so'ng yangi o'tilgan mavzu Tasvir va tasavvur usuli orqali mustahkamlanadi. Bunda o'tilgan mavzu matn yaratish haqida ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati docx
Fayl hajmi 1.2 MB
Ko'rishlar soni 102 marta
Ko'chirishlar soni 75 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 20:22 O'zgarish: docx fayl yangilangan
Joylangan
Fayl formati docx
Fayl hajmi 1.2 MB
Ko'rishlar soni 102 marta
Ko'chirishlar soni 75 marta
O'zgartirish kiritilgan: O'zgarish: docx fayl yangilangan
Tepaga