6-sinf Tarix fanidan Piramidalar va maqbaralar dars ishlanma

6-sinf Tarix fanidan Piramidalar va maqbaralar dars ishlanma

O'qituvchilarga / 6-11 Sinf Dars ishlanmalar
6-sinf Tarix fanidan Piramidalar va maqbaralar dars ishlanma - rasmi

Material tavsifi

6-sinf Tarix fanidan Piramidalar va maqbaralar mavzusida dars ishlanma va dars taqdimotlar

6-SINF TARIXFANI DARSLIGI BO'YICHA FAN: Tarix SINF: 6-sinf MAVZU: Piramida va maqbaralar TEXNOLOGIK XARITA DARSNING BLOK CHIZMASI DARSNING BORISHI Tashkiliy qism: O'quvchilar bilan salomlashish, davomatni aniqlash, uyga berilgan vazifalarni tekshirish, O'zbekistonda va dunyoda sodir bo'layotgan yangiliklar bilan (topshiriq berilgan o'quvchilar orqali)tanishtirish. Darsning jihozlanishi va darsga hozirlik ko'rish 1.Darslik, 2.Dunyo va O'zbekiston xaritasi 3.Tarqatma materiallar: (topshiriqlar yozilgan kartochkalar) (ilova qilinadi) 4. Sinf xonasini guruhlarga ishlashga tayyorlash(sinf o'quvchilarining soniga qarab 4, 5 guruhga bo'lib, stollarni qo'yib chiqish) 5. Guruhlarni baholash uchun har bir o'quvchiga quyidagicha jadval tayyorlanadi: Izoh: to'g'ri va noto'g'ri javoblar soni belgilanadi Dars turi: Aralash Dars jarayonida qo'llaniluvchi metodlar: Kichik ma'ruza, guruhlarda ishlash metodlari. Sinfni guruhlar bilan ishlashga tayyorlash O'quvchilarni guruhlarda ishlashga tayyorlash uchun dars boshlanishidan avval ularga sud tizimi va uning o'ziga xos xususiyatlari to'g'risida yozilgan kartochkalar tayyorlanadi. II. Yangi dars mazmuni (Piramidalar va dahmalar): O'qituvchi yangi mavzuni slaydlar asosida qisqacha ma'ruza orqali tushuntiradi (slaydlar va ma'ruza ilova qilinadi). Ma'ruza quyidagi tartibda tushuntiriladi: Hamma narsa vaqtdan qо'rqadi, vaqt esa piramidalardan Mumiyolash Muqaddas hayvonlar II. Yangi mavzuni mustahkamlash uchun 2-USUL: TUSHUNCHALAR TAHLILI USLUBI Uslubning mohiyati. Ushbu uslub o'tilgan o'quv predmeti yoki bo'limning barcha mavzularini o'quvchilar tomonidan yodga olish, biron-bir mavzu bo'yicha o'qituvchi tomonidan berilgan tushunchalarga mustaqil ravishda o'z izohlarini berish, shu orqali o'z bilimlarini tekshirib baholashga imkoniyat yaratish va o'quvchi tomonidan qisqa vaqt ichida barcha o'quvchilarni baholay olishga yo'naltirilgan. Uslubning maqsadi. O'quvchilarni mashg'ulotda o'tilgan mavzuni egallanganlik va mavzu bo'yicha tayanch tushunchalarni o'zlashtirib olinganlik darajalarini aniqlash, o'z bilimlarini mustaqil ravishda erkin bayon eta olish, o'zlarining bilim darajalarini baholay olish, yakka va ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → pptx, docx
Fayl hajmi 2.91 MB
Ko'rishlar soni 211 marta
Ko'chirishlar soni 20 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 20:11 Arxiv ichida: pptx, docx
Joylangan
Fayl formati zip → pptx, docx
Fayl hajmi 2.91 MB
Ko'rishlar soni 211 marta
Ko'chirishlar soni 20 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: pptx, docx
Tepaga