6-sinf Informatika Grafik yaratish. Ma'lumotlarni o'zgartirish va (Agar, Nima) savollarga javob berish

6-sinf Informatika Grafik yaratish. Ma'lumotlarni o'zgartirish va (Agar, Nima) savollarga javob berish

O'qituvchilarga / 6-11 Sinf Dars ishlanmalar
6-sinf Informatika Grafik yaratish. Ma'lumotlarni o'zgartirish va (Agar, Nima) savollarga javob berish - rasmi

Material tavsifi

G'uzor tuman MMTBga qarashli 47-umumta'lim maktabining informatika va axborot texnologiyalari fani o'qituvchisi ORALOV JAVOHIRNING 6-sinflar uchun Grafik yaratish. Ma'lumotlarni o'zgartirish va Agar, nima? savollarga javob berish mavzusida tayyorlagan bir soatlik 6-sinf informatika: Grafik yaratish. Ma'lumotlarni o'zgartirish va Agar, nima? savollarga javob berish mavzusi bo'yicha 5E modeli asosidagi ochiq dars ishlanmasi Dars turi: Yangi bilim berish Darsning maqsadi: O'quvchilarni grafiklar yaratish asoslari bilan tanishtirish. Grafik chizish dasturlaridan foydalanishni o'rgatish. Grafiklar yordamida ma'lumotlarni tahlil qilish va vizual ko'rinishda taqdim etish ko'nikmasini rivojlantirish. Grafik yaratish mavzusi bo'yicha 5E modeli asosidagi dars taqsimoti jadvali Umumiy vaqt: 45 daqiqa 5E modeli bo'yicha dars ishlanmasi: 1. Engage (Jalb qilish) Faoliyat: O'qituvchi o'quvchilarga quyidagi savolni beradi: Kunlik havo harorati ma'lumotlarini qanday qilib oson tushunarli qilib ko'rsatish mumkin? O'quvchilar o'z fikrlarini bildiradilar (matnli shaklda, jadvallar yordamida va boshqalar). Keyin o'qituvchi grafiklarning qulayliklari haqida qisqacha ma'lumot beradi va bugungi mavzuni e'lon qiladi: Grafik yaratish va ulardan foydalanish. Vositalar: Ma'lumotlar to'plami ko'rsatilgan tayyor slayd. 2. Explore (Tadqiq qilish) Faoliyat: O'quvchilar kompyuterlardan foydalanib, oddiy ma'lumotlar jadvalini yaratadilar (masalan, bir hafta davomida havo harorati o'zgarishi). O'qituvchi grafiklar yaratish bo'yicha qisqa ko'rsatma beradi: Excel yoki Google Sheets yordamida. O'quvchilar o'zlari ma'lumotlar asosida ustunli (bar chart), chiziqli (line chart) yoki doira (pie chart) grafiklarini yaratishga harakat qiladilar. 3. Explain (Tushuntirish) Faoliyat: O'qituvchi grafiklarning asosiy turlari (ustunli, chiziqli, doira) va ularning qachon qo'llanilishini tushuntiradi. Har bir grafik uchun misollar keltiradi: Ustunli grafik: Har bir kunning o'rtacha haroratini taqqoslash. Chiziqli grafik: Haroratning haftalik o'zgarishini ko'rsatish. Doira grafik: Barcha haroratlar foiz nisbatini ko'rsatish. Vositalar: Projektsion ekran, grafiklar ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati docx
Fayl hajmi 2.82 MB
Ko'rishlar soni 1 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 20:09 O'zgarish: docx fayl yangilangan
Joylangan
Fayl formati docx
Fayl hajmi 2.82 MB
Ko'rishlar soni 1 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirish kiritilgan: O'zgarish: docx fayl yangilangan
Tepaga