6-sinf Matematika Kasrlarni bo'lish

6-sinf Matematika Kasrlarni bo'lish

O'qituvchilarga / 6-11 Sinf Dars ishlanmalar
6-sinf Matematika Kasrlarni bo'lish - rasmi

Material tavsifi

viloyati tumani MMTVga qarashli -umumiy o'rta ta'lim maktabining MATEMATIKA fani o'qituvchisi ning 6-sinf uchun Kasrlarni bo'lish mavzusida bir soatlik Fan: « Matematika.» Sinf: 6 sinf Sana: 20y Darsning mavzusi: Kasrlarni bo'lish. Darsning turi: so'rash; tushuntirish; shakllantirish; mustahkamlash; rivojlantirish; umumlashtirish; tahlil; nazorat; uyga vazifa. Darsda foydalaniladigan metodlar: noan'anaviy, zamonaviy, ana'naviy. Darsda foydalaniladigan jihozlar: Yozuv taxtasi, bo'r ,6-sinf Matematika darsligi, ko'rgazmali qurollar, turli rangdagi kartochkalar Darsni metodi: Amaliy mashg'ulot Darsning o'quv vositalari: o'quv dasturi; taqvim-mavzu reja; darslik; uslubiy qo'llanma; dars ishlanmasi (konspekt). Darsning borishi: tashkiliy qism - salom-alik qilish, davomatni tekshirish, zarur ko'rgazmali qurol va jihozlarni darsga hozirlash; O'quvchilarni 3-guruhga ajratamiz. 1-guruh Al-Xorazmiy 2-guruh Mirzo ulug'bek 3-guruh Ibn Sino Ma'naviyat daqiqasini o'tkazish 3. O'tilganlarni takrorlash va yangi mavzuni boshlashga hozirlik - yangi mavzu bilan bog'liq o'tilgan dars mavzularini takrorlash; o'quvchilarning yangi mavzuni o'tishdan oldin bu mavzuga oid bilim darajalarini aniqiash, baholash va yangi materialni o'zlashtirishga tayyorlash; yangi dars maqsadini tushuntirish; O'tgan mavzuni takrorlash va uyga vazifani so'rash. O'tilgan mavzun mustahkamlash jarayonida Zinama-zina metodidan foydalangan holda guruhlar quyidagi savollarga javob beradilar 3.Yangi mavzuni bayon qilish. 3. Yangi mavzuni yoritish va Yangi mavzuni mustahkamlash: yechish: yechish: yechish: yechish: yechish: yechish: yechish: yechish: yechish: yechish: Mustahkamlash Darsga yakun yasash va baholash - darsning maqsadini yana bir bor eslatish va unga qanchalik erishilganligini o'quvchilar bilan birgalikda aniqlash. O'quvchilarning mavzu bo'yicha savollariga javob berish, ulaming o'zlashtirganlik darajasini aniqiash, darsning asosiy lahzalarini qayd qilish. Darsda faol qatnashgan o'quvchilarni tilga olish va baholash; Uyga vazifa: . yechish: 16 misol ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati docx
Fayl hajmi 2.13 MB
Ko'rishlar soni 0 marta
Ko'chirishlar soni 0 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 20:10 O'zgarish: docx fayl yangilangan
Joylangan
Fayl formati docx
Fayl hajmi 2.13 MB
Ko'rishlar soni 0 marta
Ko'chirishlar soni 0 marta
O'zgartirish kiritilgan: O'zgarish: docx fayl yangilangan
Tepaga