6-sinf Tabiiy fan Tirik organizmlar klassifikatsiyasi

6-sinf Tabiiy fan Tirik organizmlar klassifikatsiyasi

O'qituvchilarga / 6-11 Sinf Dars ishlanmalar
6-sinf Tabiiy fan Tirik organizmlar klassifikatsiyasi - rasmi

Material tavsifi

viloyati tumani - sonli maktabning tabiiy fani o'qituvchisi ning 6-sinf tabiiy fanidan Tirik organizmlar klassifikatsiyasi mavzusida bir soatlik ochiq dars ishlanmasi Mavzu: Tirik organizmlar klassifikatsiyasi DARS MAQSADI: Didaktik maqsad: Tirik organizmlar klassifikatsiyasi usullarini o'rganish O'quv maqsadi: Tirik organizmlar klassifikatsiyasi hayotga tadbiq qila olish ko'nikmasini rivojlantirish. Darsning borishi - 45 daqiqa tashkiliy qism Davomat metodi. Bunda har bir o'quvchi rangli qog'ozga bittadan davlat nomini yozib chiqadilar va sinf doskasiga ilinadi. Davlatlar soni nechta bo'lsa, sinfda shuncha o'quvchi o'tirgan bo'ladi va sinf jurnaliga solishtirish orqali davomat olinadi. Bu metodning afzalliklari: Davomat aniqlanadi. Davlatlar takrorlanadi. s) O'quvchilarga yuqori kayfiyat bag'ishlanadi. Yangi mavzu: Yangi mavzuni loyihalash uchun Loyiha metodidan foydalanishni tavsiya qilaman. LOYIHA metodi. Loyiha metodi - bu ta'lim oluvchilarning individual yoki guruhlarda belgilangan vaqt davomida, belgilangan mavzu bo'yicha axborot yig'ish, tadqiqot o'nkazish va amalga oshirish ishlarini olib borishidir. Men ushu dars uchun kichik guruhlarga bo'lib loyihalashni tashkillashni tavsiya qilgan bo'lar edim.Bu metodda ta'lim oluvchilar rejalashtiriah, qaror qabul qilish, amalga oshirish, tekshirish va xulosa chiqarish va natijalarni baholash jarayonlarida ishtirok etadilar. Loyiha ishlab chiqish yakka tartibda yoki guruhiy bo'lishi mumkin, lekin har bir loyiha o'quv guruhining birgalikdagi faoliyatining muvofiqlashtirilgan natijasidir. Bu jarayonda ta'lim oluvchining vazifasi belgilangan vaqt ichida yangi mahsulotni ishlab chiqish yoki boshqa bir topshiriqning yechimini topishdan iborat. Ta'lim oluvchilar nuqtai-nazaridan topshiriq murakkab bo'lishi va u ta'lim oluvchilardan mavjud bilimlarni boshqa vaziyatlarda q'ollay olishni talab qiladigan topshiriq bo'lishi kerak. Loyiha o'rganishga xizmat qilishi, nazariy bilimlarni amaliyotga tadbiq etishi, ta'lim oluvchilar tomonidan mustaqil rejalashtirish, tashkillashtirish va ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → pptx, docx
Fayl hajmi 3.66 MB
Ko'rishlar soni 2 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 20:11 Arxiv ichida: pptx, docx
Joylangan
Fayl formati zip → pptx, docx
Fayl hajmi 3.66 MB
Ko'rishlar soni 2 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: pptx, docx
Tepaga