7-sinf Informatika Animatsiya va vaqtni moslash

7-sinf Informatika Animatsiya va vaqtni moslash

O'qituvchilarga / 6-11 Sinf Dars ishlanmalar
7-sinf Informatika Animatsiya va vaqtni moslash - rasmi

Material tavsifi

Qashqadaryo viloyati, G'uzor tumani MMTBga qarashli 47-umumta'lim maktabining informatika fani o'qituvchisi ORALOV JAVOHIRNING 7-sinflar uchun Animatsiya va vaqtni moslash mavzusida tayyorlagan bir soatlik Darsning maqsadi: Ta'limiy: O'quvchilarga animatsiya tushunchasini, uning turlari va dasturlashdagi rolini tushuntirish. Vaqtni moslash orqali animatsiyalarni boshqarish usullarini o'rgatish. Tarbiyaviy: Dars davomida o'quvchilarning mantiqiy fikrlash qobiliyatlarini rivojlantirish va mehnatsevarlikka undash. Rivojlantiruvchi: O'quvchilarning ijodkorlik qobiliyatlarini rivojlantirish va texnologiyalardan foydalanish ko'nikmalarini oshirish. Dars turi: Yangi bilim beruvchi Dars metodi: Klaster, amaliy ish, muammoli vaziyat Dars vositalari: Kompyuter, multimedia proyektori, taqdimot slaydlari, animatsiya dasturlari (masalan, PowerPoint, Scratch yoki Piskel), elektron tarqatmalar Animatsiya va vaqtni moslash mavzusi bo'yicha 45 daqiqalik dars taqsimoti Jami: 45 daqiqa Darsning borishi: 1. tashkiliy qism (5 daqiqa): Salomlashish, davomatni aniqlash. O'quvchilarni darsga tayyorlash, kerakli jihozlarni tekshirish. O'quvchilarning e'tiborini darsga jalb qilish. 2. O'tilgan mavzuni so'rash (10 daqiqa): Multimedia texnologiyalari mavzusidan savollar berish. O'quvchilar bilan qisqacha savol-javob o'tkazish: Multimedianing asosiy elementlarini sanab bering. Multimedianing informatika sohasidagi ahamiyati nimada? 3. Yangi mavzu bayoni (15 daqiqa): Animatsiya tushunchasi: Animatsiya - bu obyektlarning harakatlanishi yoki o'zgarishi jarayonini ifodalash. Animatsiyaning asosiy turlari: ramka asosida animatsiya (frame-by-frame), harakat trayektoriyasi bo'yicha animatsiya (path-based animation). Animatsiyadagi vaqtni moslash: Harakatlar tezligi va davomiyligi vaqtni moslash orqali boshqariladi. Vaqtni moslash dasturlashda kadrlar soni (FPS - frames per second) yoki vaqt oralig'i orqali amalga oshiriladi. Misol: Scratch dasturida obyektni harakatga keltirish va vaqtni moslash. Amaliy dasturlarda qo'llanilishi: PowerPoint'da oddiy animatsiyalar yaratish. Scratch yoki Piskel'da harakatli animatsiyalarni dasturlash. Ayrim animatsiyalarda moslash amallarini bajarish uchun qo'shimcha sozlamalar bor. Ushbu sozlamalarni Effect Options tugmasini bosish orqali topish mumkin. Masalan, Fly ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati docx
Fayl hajmi 1.7 MB
Ko'rishlar soni 0 marta
Ko'chirishlar soni 0 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 20:14 O'zgarish: docx fayl yangilangan
Joylangan
Fayl formati docx
Fayl hajmi 1.7 MB
Ko'rishlar soni 0 marta
Ko'chirishlar soni 0 marta
O'zgartirish kiritilgan: O'zgarish: docx fayl yangilangan
Tepaga