8-sinf Adabiyot Ufq romani asosida Qochoq asari dars ishlanma

8-sinf Adabiyot Ufq romani asosida Qochoq asari dars ishlanma

O'qituvchilarga / 6-11 Sinf Dars ishlanmalar
8-sinf Adabiyot Ufq romani asosida Qochoq asari dars ishlanma - rasmi

Material tavsifi

Mavzu: Qochoq ( Ufq trilogiyasidan parcha) Reja: 1.Tursunboyning tuqayga yashirinib yurishi 2. Tursunboyning onasiga bo'lgan munosabati 3. Ikromjonning o'g'liga munosabati. Darsning maqsadlari: 1.Ta'limiy maqsad: O'quvchilarga Qochoq asari haqida bil;im va tushunchalar berish. 2.Tarbiyaviy maqsad: O'quvchilarni Vatanga mehr - muhabbatli, mard va jasur, tinch osuda kunlarimizga shukrona aytib yashashga o'rgatish; 3.Rivojlantiruvchi maqsad: O'quvchilarning ma'naviy dunyoqarashini o'stirish, fidoiy, jonkuyar, mard inson bo'lishga chaqirish; 4.Kasbga yo'naltiruvchi maqsad: O'quvchilarni o'z tanlagan yo'nalishlari bo'yicha kasb tanlab, shu tanlagan kasbiga mehrli, sadoqatli bo'lishga, mas'ulioyatli bo'lishga chaqirish; 5.Ijtimoiy maqsad: Shu aziz Vatanimiz ravnaqi uchun fidoyoi, jasoratli, jasur bo'lishga undash. Darsning turi: Aralash Darsning usuli: Suhbat, guruhlarda ishlash, Blis so'rov texnologiyasi. Darsning jihozlari: Didaktik jihoz: Adabiyot darsligi, tarqatma materiallar, test, slaydlar, Kutuvlar daraxti sahna liboslari Texnik jihoz: Slayd proyektor, test o'yini, ekran Darsningf oltin qoidasi: O'ng qo'l, kechikmaslik, faollik, intizom, o'zaro hurmat Darsning DTS talablari: O'quvchilarni mardlik va jasurlikka; ota-onasiga, Vataniga mehr oqibatli bo'lishga chorlash Darsning fanlar bilan o'zaro aloqasi: Milliy g'oya, tarix, san'at, tabiat Darsning shiori: Vatanimizgas munosib farzand bo'laylik! Darsning da'vati: Elim deb, yurtim deb, yonib yashaylik! Darsning borishi: O'qituvchi o'quvchilar bilan salomlashgach, tashkiliy qismni o'tkazadi. Darsning maqsadi, rejasi, shiori bilan tanishtirib o'tadi. O'qituvchi: Aziz o'quvchilar, hozir darsimizni Muzyorar metodidan foydalanib tanishrituv mashg'uloti bilan boshlaymiz. Har biringiz o'z ismingizni va ismingiz boshlanuvchi birinchi harf bilan boshlanuvchi o'ziga bitta fazilatni aytasiz: M: Ozoda - odobli, Salim - sabrli, (O'quvchilar bo'lgach taassurotlarini so'rab fikrlashadi) O'qituvchi : Bu mashg'ulotdan qanday taassurot oldingiz? O'quvchi: Menga bu tanioshtiruv ko'tarinki kayfiyat bahsh etdi O'qituvchi: Dars davomida shunday kayfiyat yor bo'lsin. O'qituvchi: Hozir ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 25.05 KB
Ko'rishlar soni 1088 marta
Ko'chirishlar soni 372 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 20:18 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 25.05 KB
Ko'rishlar soni 1088 marta
Ko'chirishlar soni 372 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga