7-sinf O'zbekiston tarixi IX-X asrlarda G'aznaviylar davlati va yer-mulk munosabatlari dars ishlanma

7-sinf O'zbekiston tarixi IX-X asrlarda G'aznaviylar davlati va yer-mulk munosabatlari dars ishlanma

O'qituvchilarga / 6-11 Sinf Dars ishlanmalar
7-sinf O'zbekiston tarixi IX-X asrlarda G'aznaviylar davlati va yer-mulk munosabatlari dars ishlanma - rasmi

Material tavsifi

Sinf Fan: O'zbekiston tarixi Dars mavzusi: IX-Xasrlarda yer-mulk munosabatlari. G'aznaviylar davlati . Ta'limiy maqsad: O'quvchilarga somoniylar davridagi yer egaligi , siyosiy vaziyat, davlatning kuchsizlanishi va inqirozga yuz tutishi haqida tushuncha O'quvchilarda shakllantiriladigan tayanch kompetensiyalar elementlari: Kommunikativ kompetensiya: A2 o'z fikrini og'zaki va yozma tarzda aniq va tushunarli bayon qila olish, mavzudan kelib chiqib, savollarni mantiqan to'g'ri qo'ya olish va javob berish; ijtimoiy moslashuvchanlik, o'zaro muloqotda muomala madaniyatiga amal qilish, jamoaviy hamkorlikda ishlay olish; Axborotlar bilan ishlash kompetensiyasi: A2 mavjud axborot manbalaridan (internet, televizor, radio (audiovideo yozuv), telefon, kompyuter, elektron pochta va boshq.) foydalana olish; Tarbiyaviy maqsad: O'quvchilarga g'aznaviylar davlatining tashkil topishi , unga davlat boshqaruvi va ma'naviy hayoti haqida bilimlarga ega bo'lish; Rivojlantiruvchi maqsad: O'quvchilar ongiga IX-X asrlardagi G'aznaviylar davlatida ilm-fan va madaniyat, xususan adabiyot rivojlanganligi haqida bilimlar berish va ular haqidagi fikrlarni rivojlantirish; Darsning jihozi: Darslik, Movarounnahr IX- XII asrlarda mavzuli xarita ,mavzuga doir rasmlar, savol kartochkalari, kompyuter Dars turi: Interfaol Dars usuli: Guruhlarga bo'lib ishlash, Klasster,Savol-javob, Zanjir,Aqliy hujum Darsning borishi: tashkiliy qism: salomlashish davomatni tekshirish sinf tozaligini tekshirish uy ishini so'rash Darsning blok chizmasi Darsning oltin qoidasi: T- tartib, kenglik A- adolat, ahillik R- raqobat, rostgo'ylik I- ilmiylik, ijodkorlik X- xotira Darsdan kuzatiladigan natija Yangilik Hamkorlik Ijodkorlik Erkin fikrlash Bunyodkorlik Darsning Shiori: Bilim qaytarish va takrorlash mevasidir (Abu Rayhon Beruniy) Darsda qo'llaniladigan nazorat turlari: Og'zaki, yozma Fanlararo bog'lanish: Adabiyot, milliy g'oya, matematika, geografiya O'tilgan mavzuni mustahkamlash: Somoniylar davlatining ijtimoiy-iqtisodiy hayoti O'quvchilar guruhlarga bo'linadi, Zanjir usulida ketma -krtlikda mustahkamlanadi. Har bir guruh sardori guruhlariga brrilgan nomi haqida ma'lumot beradi. ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 29.89 KB
Ko'rishlar soni 264 marta
Ko'chirishlar soni 9 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 20:16 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 29.89 KB
Ko'rishlar soni 264 marta
Ko'chirishlar soni 9 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga