Interfaol metodlar - rasmi

Material tavsifi

Interfaol metodlar Mavzu : O'qitishning interfaol usullari. Mustaqil ish. Aqliy hujum metodi Berilgan rasmdan 15 ta farq toping! Bu mashq uchun 5minut vaqt ajratamiz. Bu mashqni asosan 5-7-sinflarga qo'llash maqulroq. Bu mashq bilan o'quvchining zehnini baholash mumkin. Bu metodda fanga mos sur'atlarni tanlash kerak. Bu sur'at zoologiya fanida qo'llash uchun. Yalpi fikriy hujum metodi Bu matn bialogiya faniga mo'ljallangan. Bu usulda sinfni 6ga bo'lamiz va 3 xil mavzu beramiz. Berilgan rasm bo'yicha ilmiy va badiiy matn tuzing. Matnlarni o'quvchilar o'qib berishadi va eng yaxshi yozilgan ilmiy va badiiy matn guruhdan tanlab olinadi. Matn yozishga 15 daqiqa vaqt ajratilishi kerak. «Qora quti » metodi O'quvchilarni 6ta guruhga bo'lamiz. Har bir guruhga bittadan topshiriq beramiz. Qaysi guruh topshiriqni aniq va to'gri bajarsa u guruhdan bir kishi o'qituvchi vazifasini bajaradi. o'qituvchihar bir guruhga berilgan so'zlarga o'ntadan misol yozishni buyiradi. Bu jarayon o'qituvchi tomonidan ham sinchkovlik bilan kuzatib boriladi. Zid ma'noli so'zlar Ibora Atoqli ot Qo'shma so'z So'z birikmasi Tasviriy ifoda «33» («44», «55», ) metodi Morfologiya kursini yakunlashga doir mashqlar bajarish. Avval sinfni 3ga bo'lib olamiz. I.Birinchi guruh- morfologik birliklarni topadi; II.Ikkinchi guruh- morfologik birliklarning ma'nosini izohlaydi; II. Uchinchi guruh- har bir morfologik birlikka kamida 2tadan misol aytadi. Bu mashqni bajarish uchun 15 daqiqa vaqt ajratiladi. Morfologiya bo'limiga oid tushunchalarni ajratib, ularning ma'nosini sharhlang. Ot so'z turkumi; Grammatik ma'no; Mustaqil so'z turkumi; Bo'g'in; Harakat nomi; Orttirma nisbat; So'z birikmasi; Sinonim ,antonim,paronim so'zlar; Hozirgi va kelasi zamon; Ko'makchi fe'l; Qo'shimcha; So'zning o'z va ko'chma ma'nosi; Bog'lovchi,ko'makchi, yuklama; Rang -tus sifatlari; Ibora; Chama son; Tasviriy ifoda; Harf; Imlo; Qo'shma so'zlar. «Qizil va yashil rangli kartochkalar bilan ishlash » metodi o'qituvchi tahsil oluvchilarining soniga ko'ra har bir tahsil oluvchi uchun qizil va yashil rangli kartochkalar hamda mavzuga oid savolnoma tayyorlanadi; - savolnomadan ha yoki yo'q tarzida javob berish mumkin bo'lgan savollar o'rin olgan; -tahsil oluvchilarga qizil rangli kartochkalarning tasdiq, yashil rangli kartochkalarning inkor ma'nosini anglatishi uqtirib o'tiladi; - tahsil oluvchilar o'qituvchi tomonidan berilgan savollarga tasdiq yoki inkor ma'nolarini anglatuvchi kartochkalarni ko'rsatish asosida javob qaytaradilar. Umumiy o'rta ta'lim maktablarining VII sinfida Iqtisodiy bilim asoslari fani bo'yich tashkil etilgan mashg'ulot jarayonida Qizil va yashil rangli kartochkalar bilan ishlash metodini qo'llashda tahsil oluvchilarga quyidagi savollarni berish mumkin: Tasdiq Inkor savollar 1.Inson ehtiyojlarini qondirish uchun unga turli xil ne'matlar zarur bo'ladimi? 2. Havo, suv, quyosh nuri va issiqligi, shuningdek, foydali qazilmalarni inson kuchi bilan hosil qilish mumkinmi? 3. Inson mehnati, u tomonidan tashkil etilayotgan iqtisodiy faoliyatning mahsuli mahsulot deb ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 13.05 MB
Ko'rishlar soni 323 marta
Ko'chirishlar soni 49 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:07 Arxiv ichida: pptx
Joylangan
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 13.05 MB
Ko'rishlar soni 323 marta
Ko'chirishlar soni 49 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: pptx
Tepaga